سلام من تاپیک قبلیتون رو یادمه.
به هر حال هرچی بوده تموم شده..نکنه میخواید برید منت کشی اون اقا خودتون رو تحقیر کنید بعد اون اتفاق هایی که افتاد..
این که این اتفاق چه خوبی یا بدی داشت خدا میدونه و شاید گذر زمان براتون مشخص کنه...
مطمئن باشید اگه واقعا اونا اون قدر خواهن شما بودند یه خاطر صرفا یه برخورد برادر عقد رو به نمی زدند در اقدامی ناگهانی..
البته من نمیدونم دقیقا کار برادرتون چی بوده... ولی اگه یکی یه دختر رو واقعا بخواد یکم هم صبرشو بیش تر میکنه... دیگه اونا باید اقدامشون رو با یه چیزی توجیه کنند و حالا دیواری احتمالا کوتاه تر از براردر شما ندیدند..
لحظه ای هم بهشون فکر نکنید.تمام.








علاقه مندی ها (Bookmarks)