بانوان محترم قبول کنید تب مدرک گرایی خانمها بدجور داره پسرا رو اذیت میکنه، اینکه بعضی دخترا نقش مادری رو نقشی میدونن که مانع پیشرفتشونه، اینکه بعضی خانما با یه مدرک عالیه دنبال بهترین شوهر دنیان، اینکه جوونیشونو میذارن واسه درسشونو به بهترین خواستگاراشون جواب منفی میدن بدون دلیل منطقی بعد از اون انتظار دارن شوهرشون خودشونو فداشون کنه تو جامعه ما خیلی بیشتر از این چند موردیه که شما عنوان کردید.
ولی لذت بردم از حرفهای نوپو و شیدا و مصباح الهدی مشخصه تو خانواده های اصیلی تربیت شدین.
در واقع تو این دوره زمونه که ارتباطات کمتر شده(غیبت کردن قدیم منظورمه) و تعداد بچه ها هم به همین منوال کم شده خانما نیاز بیشتری به تعامل اجتماعی دارن و شغل مناسب میتونه این نیازو پاسخ بده، اما دو تا بچه دیگه خیلی کمه سه یا چهار تا خوبه








علاقه مندی ها (Bookmarks)