زمانه برعکس شده است. قدیم ترها وقتی پسری به خواستگاری می رفت ، دختر برای ازدواج کردن با او شرط و شروط می گذاشت و پسر هم کلی منتش را می کشید.
اما این آقا اومده خواستگاری ، بعد به جای اینکه سعی کنه نظر مساعد شما را جلب کند و جواب مثبت بگیرد برعکس عمل می کند. این آقا به جای اینکه بگوید : خانم شما در چه صورتی به خواستگاری من جواب مثبت می دهید ؟ شرایط برای شما تعیین می کند و نشسته می گه به این شرط باهات ازدواج می کنم و بهت جواب مثبت می دم که فلان شرطم را قبول کنی.
انگار نه انگار که این مرد است که باید خواهان ازدواج باشد و سعی کند نظر زن را جلب کند. انتظار دارد شما نقش یک داماد را بازی کنید و از خواستگارتان جواب مثبت بگیرید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)