به نظرم همون لینکی که میشل معرفی کرده رو برو ببین مسئله ات حل میشه
گفتن این مسئله باعث میشه خاستگارشون حتی اگه الان قبول کنه بعدا نتونه از فکرش بیاد بیرون و بهشون بد بین بشه !این خانوم فقط یه اشتباه کرده همین الانم توبه کنه و خودش رو ببخشه وقتی خدا میبخشه ما بنده ها چرا انقدر سخت میگیریم .
ولی عزیزم من اگه پسر بودم نه به خاطر رابطه قبلی که به خاطر سادگی زیاد این خانوم باهاش ازدواج نمیکردم یه خانوم ساده نمیتونه مادر خوبی برای بچه ها باشه به نظرم ایشون علاوه بر توبه باید رو خودش کار کنه که انقدر ساده نباشه سادگی بدترین بلاهارو به سر ما میاره .
اینو به عنوان یاد آوری برای خودم و همه خواهرام مینویسم.
((یادمون باشه اگه یه نفر ما رو واقعا دوست داشته باشه هیچ وقت حاضر نمیشه بهمون صدمه بزنه ))
مردی که قبل از ازدواج ازمون رابطه میخواد یعنی میخواد که بهمون صدمه بزنه چون حتی اگه به فرض محال ما رو برای ازدواج بخواد بازم ممکنه اتفاقی براش بیفته که نتونه به تعهداتش عمل کنه (مثلا دوراز جون بمیره )پس اگه پسری شما رو دوست داشته باشه قبل از ازدواج حتی بهتون دست نمیزنه!








علاقه مندی ها (Bookmarks)