من نظر خودم رو میگم
به نظرم اول خانوم باید ببینند میخوان با این آقا ازدواج کنن یا نه ؟
بعد ببینند ایا این آقا ، خانوم رو پسندیده و از همه نظر اوکی هستن ؟
اگه جواب دو تا سوال بالا مثبت بود بعد دنبال این باشند که مسئله را بگن یا نه
یه توصیه اگه خواست بگه (به نظرم نگه بهتره )بزاره تو مراحل آخر بگه یعنی قبل از اینکه به خانواده بگن که با هم به توافق رسیدن ! بعد به اقا وقت برای فکر کردن بدن ، اگرم خدای نکرده جوابشون منفی بود بگن به تفاهم نرسیدیم.
ضمنا اقای کلانتر
توبه مخصوص خداست قرار نیست کسی بیاد گناهشو پیش کس دیگه بگه که مثلا توبه کرده باشه !این خانوم هر رابطه ای قبلا داشتن به خودشون مربوطه (اگه بکارتشون رو از دست داده بودن فرق میکرد)قرار نیست تو بوغ و کرنا بکنه و آبروی خودشو ببره .
بعدم یه دعایی میکنم (دعا میکنم خدا به هر کس یه همسر مثل خودش بده اگه پاکه یه همسر پاک اگه گناهکاره یه همسر گناهکار اگه ام توبه کردس یه همسر توبه کرده در حد خودش )








علاقه مندی ها (Bookmarks)