خیلی فکر کردم ببینم مشکلتون چیه ولی هیچ مشکل خاصی تو زندگیتون نمیبینم . همش چیزایی که تو زندگی همه کم و بیش هست.
فکر میکنم زیاد حساسی در عین حال مغرور البته شوهرتم مغروره ولی اونقد دوست داره که گاهی ازش میگذره.
تو با رفتار خودت خیلی راحت میتونی این زندگیو کنترل کنی .رفتار محبت امیزتو بیشتر کن. اگر خواسته ای داری با محبت ازش بخواه. گریه کردنو بذار کنار . شوهرت راست میگه خوب بعد از یه مدتی گریه هم عادی میشه.
در مورد سیگار که شوهرت ترک کرده به قول خودش گاهی یه پکی میزنه واقعا انقد حساسیت نداره .
در مورد نی نی هم که همه آقایون همینن یعنی واقعا کارشون نیست تو اکثر خونه ها همینه تازه میگی کمکتم که میکنه. اگه انتظار داری کارای بچه بینتون تقسیم بشه تو هیچ خوانواده ایرانی شدنی نیست.هر کاری کنی باز اخرش کارای بچه گردن مادره.پس زیاد حساسیت به خرج نده همون که یکم کمک میکنه راضی باش.
پوششو آرایشو من فک میکنم تو اگر بتونی این اطمینانو کامل به همسرت بدی که فقط به خاطر اون این کارارو میکنی و مال خودشی حساسیتش کم میشه. یعنی بیشتر علتش اینه که خیالش راحت نیست خوب باهاش حرف بزن خیالشو راحت کن.
ممکنه مسائل دیگم باشه که نگفتی ولی فک کنم همشون از همین دسته باشن.
به نظرم زندگیتون خوبه فکر جداییو از سرتون بندازین بیرون. به خودت بستگی داره. لینک هایی که فرشته مهربان گذاشت با دقت بخون و به کار بگیر .
در کل من میگم محبتتو بیشتر کن و غرورتو کم کن.
همسرت فهمیدست.
همیشه لبخند بزن......
برآمدگی گونه هایت توان آن را دارد که امید را باز گرداند....
گاهی قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند..
علاقه مندی ها (Bookmarks)