پریشب که ای تاپیکو خوندم نتونستم بخوابم . چرا ما مردها بعضی وقتها انقدر ظالم میشیم . آخه چجوری ؟ من حتی تو چشم دختر خاله هام هم نمیتونم نگاه کنم . چجوری یه آدم میتونه همچین کاری بکنه ؟
امروز از اینکه فهمیدم برای شکایت اقدام کردی خوشحال شدم . اینو بدون که نیروی انتظامی با تمام نواقصش ، روی پرونده های تجاوز خیلی حساسه . مطمئن باش به نتیجه میرسی .
فقط مارو هم خبردار کن








علاقه مندی ها (Bookmarks)