شما از حقت گذشتی ولی داری در حق یک زن دیگه ظلم می کنی.اگر تو جامعه هر کسی
وظیفه شهروندیشو به درستی انجام بده اون جامعه رو به پیشرفت می ذاره.
امیدوارم زن بعدی انقدر ترسو و راحت طلب نباشه.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
شما از حقت گذشتی ولی داری در حق یک زن دیگه ظلم می کنی.اگر تو جامعه هر کسی
وظیفه شهروندیشو به درستی انجام بده اون جامعه رو به پیشرفت می ذاره.
امیدوارم زن بعدی انقدر ترسو و راحت طلب نباشه.
Farzane-F (پنجشنبه 23 مرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)