ایشون پرونده هاشون درش گفته شده که چه بدرفتاری هایی با شما کردن؟ مثل همون که رگ دست زدن؟ یا حتی جایی ثبت نشده این موارد خشونت؟
سوسابقه ای براش ثبت نشد؟
تشکرشده 7,555 در 2,378 پست
ایشون پرونده هاشون درش گفته شده که چه بدرفتاری هایی با شما کردن؟ مثل همون که رگ دست زدن؟ یا حتی جایی ثبت نشده این موارد خشونت؟
سوسابقه ای براش ثبت نشد؟
ویرایش توسط meinoush : چهارشنبه 22 مرداد 93 در ساعت 13:53
تشکرشده 116 در 31 پست
در پرونده ها ثبت شده که فریب در ازدواج داشته و ضرب و جرح و خشونت ها و بد رفتاریاش ثبت شده.
آره عزیزم نون دونی باز کردن طلاق نمیدن پول میگیرن با اولی هم همین رفتارو کرد با منم همین کارو کرد اگه صبر میکردم 2 سال زندان برای تدلیس در ازدواجش ثبت میشد . واقعا خسته م که وصله به جووونمه .. همین که خلاص شدم خوشحالم این 3 میلیونم به جایی نمیره که براش بال بال میزنن واقعا الان داماد باید بیاد مهریه شو قبل عقد مشخص کنه نکه عروس..
با اون 3 ت هم یک شبه پولدار نمیشن ولی من واگذارشون کردم به خدا . خدا خودش میدونه چیکارشون کنه ... من ناتوانم توی عذاب دادن اینا ..نمیکشم بخدا ..
meinoush (پنجشنبه 23 مرداد 93), parsa1400 (پنجشنبه 23 مرداد 93), دختر بیخیال (پنجشنبه 23 مرداد 93), سرگشته دوست (چهارشنبه 12 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)