نمیدونم بگم خوشحالم برات، بگم متاسفم از اینکه همیچین اتفاقی افتاده!!!!
اما میتونم بگم خوشبحالت، چقدر قوی هستین همیچین اتفاقی برات افتاده اما بازم تونستی رو پای خودت واستی، خودت و نجات بدی.
روحیه قوی ای داری!
من همچین روحیه ای ندارم.
امیدوارم این اتفاق باعث نشه نسبت به همه آقایون بد بین بشی.مردای خوب هم هستن،از این اتفاق تجربه اش و واسه خودت نگه دار بقیه اشو بریز تو انباری ذهنت و خیلی خیلی کمرنگش کن.
بیشتر رو خواستگارهات تحقیق کن.
شایدم من نوعی از دور قضیه و که نگا میکنم بخوام بگم کاش اونقدر پیش میرفتی که تا بیوفته زندان و درس عبرتی براش بشه اما وقتی تو شرایط روحی و جسمی خودت باشم بگم حاضرم خیلی بیشتر از 3تومن بدم تا فقط تموم بشه راحت بشم.
بهرحال امیدوارم آینده خیلی روشنی اونطور که واقعا شایستگی و لیاقتشو داری نصیبت بشه
الهی آمین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)