همون لحظه که حس درس میاد سراغت برو کتابو وردار و بشین بخون ، اصلااااا معطل نکن، درس خوندن ذاتش اینحوریه ،آدم هی میندازه عقب ، کتابخونه ام بری خیلی خوبه ،، چون اونجا همه مشغوله درس هستن توئم مجبوری بخونی و سرت به درس گرم میشه، اهل برنامه ریزی و عمل کردن بهش هستی؟ اگه هستی بسم الله یه برنامه ی خوب با یه مشاوره تحصیلی خوب میتونه خیلی کمکت کنه چون کنکور واقعا نقش مهمی تو زندگیت بازی میکنه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)