به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 مهر 93 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1393-4-31
    نوشته ها
    254
    امتیاز
    976
    سطح
    16
    Points: 976, Level: 16
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive500 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    156

    تشکرشده 290 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ARAM-ESH نمایش پست ها
    سلام
    عزیزانی که پست قبلیمو خوندن درجریان بعضی مشکلات هستند
    مشکلات خانوادگی روکه اقعامنوبهم میریزه کناربذاریم
    یه کم بهتر شدم
    چندروزه بادرسام کناراومدم الان مشکل کمتری باهاشون دارم
    یه کم اعتماد بنفس (هرچند سطحی) دارم
    اما بازم خیلی وقتمو تلف میکنم
    خیلی قبل شروع یه کار (که دلهره آوره) تعلل میکنم
    خب استرس الان جزیی ازوجودمنه....اگه بخوام ازاین راه میانبرحلش کنم بنظرخودم باید کارهایی که دوست دارمو بیشتر انجام بدمو ازچیزایی که بدممیاد یکم دوری کنم و اهمیت ندم فعلا
    ولی بازم تعلل
    صبح میخوام انجام بدم یه کاردیگه پیدامیکنم...ظهرهمینطور...شب همینطورتا وقت خواب
    یعنی امروز یه درسو میخونم....تایکی دوروزدیگه هیچی نمیخونم...بعددوسه روز دوباره (بالاخـــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــ ه) درس میخونم
    من که الان باید برای کنکوردرس بخونم اینه وضعیت مطالعم
    من که الان بایدسرشار از انرژی و شادابی و شادی و سرحالی(جوانی) باشم اینقدربی حالم
    افسردگیمو میخوام ازبین ببرم...هرچندکه خفیف باشه ولی خستگی درادم ایجادمیکنه که عملافعالیت های ادم مختل میشه
    میشه کمک کنید؟
    منم همین طور
    الان چند روز هس میام این سایت
    یکم مشکلات مردم رو بخونم
    آروم شم
    ولی درس ریخته رو سرم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط ARAM-ESH نمایش پست ها
    سلام
    عزیزانی که پست قبلیمو خوندن درجریان بعضی مشکلات هستند
    مشکلات خانوادگی روکه اقعامنوبهم میریزه کناربذاریم
    یه کم بهتر شدم
    چندروزه بادرسام کناراومدم الان مشکل کمتری باهاشون دارم
    یه کم اعتماد بنفس (هرچند سطحی) دارم
    اما بازم خیلی وقتمو تلف میکنم
    خیلی قبل شروع یه کار (که دلهره آوره) تعلل میکنم
    خب استرس الان جزیی ازوجودمنه....اگه بخوام ازاین راه میانبرحلش کنم بنظرخودم باید کارهایی که دوست دارمو بیشتر انجام بدمو ازچیزایی که بدممیاد یکم دوری کنم و اهمیت ندم فعلا
    ولی بازم تعلل
    صبح میخوام انجام بدم یه کاردیگه پیدامیکنم...ظهرهمینطور...شب همینطورتا وقت خواب
    یعنی امروز یه درسو میخونم....تایکی دوروزدیگه هیچی نمیخونم...بعددوسه روز دوباره (بالاخـــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــ ه) درس میخونم
    من که الان باید برای کنکوردرس بخونم اینه وضعیت مطالعم
    من که الان بایدسرشار از انرژی و شادابی و شادی و سرحالی(جوانی) باشم اینقدربی حالم
    افسردگیمو میخوام ازبین ببرم...هرچندکه خفیف باشه ولی خستگی درادم ایجادمیکنه که عملافعالیت های ادم مختل میشه
    میشه کمک کنید؟
    منم همین طور
    الان چند روز هس میام این سایت
    یکم مشکلات مردم رو بخونم
    آروم شم
    ولی درس ریخته رو سرم

  2. 3 کاربر از پست مفید nafiseh joon تشکرکرده اند .

    ARAM-ESH (چهارشنبه 22 مرداد 93), Mr.Anderson (شنبه 15 آذر 93), تیام (پنجشنبه 23 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.