
نوشته اصلی توسط
ARAM-ESH
سلام
عزیزانی که پست قبلیمو خوندن درجریان بعضی مشکلات هستند
مشکلات خانوادگی روکه اقعامنوبهم میریزه کناربذاریم
یه کم بهتر شدم
چندروزه بادرسام کناراومدم الان مشکل کمتری باهاشون دارم
یه کم اعتماد بنفس (هرچند سطحی) دارم
اما بازم خیلی وقتمو تلف میکنم
خیلی قبل شروع یه کار (که دلهره آوره) تعلل میکنم
خب استرس الان جزیی ازوجودمنه....اگه بخوام ازاین راه میانبرحلش کنم بنظرخودم باید کارهایی که دوست دارمو بیشتر انجام بدمو ازچیزایی که بدممیاد یکم دوری کنم و اهمیت ندم فعلا
ولی بازم تعلل
صبح میخوام انجام بدم یه کاردیگه پیدامیکنم...ظهرهمینطور...شب همینطورتا وقت خواب
یعنی امروز یه درسو میخونم....تایکی دوروزدیگه هیچی نمیخونم...بعددوسه روز دوباره (بالاخـــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــ ه) درس میخونم
من که الان باید برای کنکوردرس بخونم اینه وضعیت مطالعم
من که الان بایدسرشار از انرژی و شادابی و شادی و سرحالی(جوانی) باشم اینقدربی حالم
افسردگیمو میخوام ازبین ببرم...هرچندکه خفیف باشه ولی خستگی درادم ایجادمیکنه که عملافعالیت های ادم مختل میشه
میشه کمک کنید؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)