به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 15 آذر 93 [ 21:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-19
    نوشته ها
    311
    امتیاز
    722
    سطح
    14
    Points: 722, Level: 14
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    958

    تشکرشده 757 در 256 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    47
    Array
    سلام نفیسه جان اگه بامنی شهرمون یک استانه نزدیک تهران تقریبا هم بزرگ.

    ما هم توی فامیل و یه جورایی آشنای نزدیک ازدواج توی 11، 12 سالم داریم و با نامه ی دادگاه که کاملا طبیعی و درسته من خودم پنجم ابتدایی بودم اولین خواستگارم اومد ولی توی فامیل دور بالای 30 سالم داریم که مجردن و کسی هم تو روشون چیزی نمیگه ولی پشت سرشون کلی حرفه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید تیام تشکرکرده است .

    blueberry (چهارشنبه 22 مرداد 93)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 مهر 93 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1393-4-31
    نوشته ها
    254
    امتیاز
    976
    سطح
    16
    Points: 976, Level: 16
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive500 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    156

    تشکرشده 290 در 156 پست

    Rep Power
    37
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط hajlo نمایش پست ها
    سلام نفیسه جان اگه بامنی شهرمون یک استانه نزدیک تهران تقریبا هم بزرگ.

    ما هم توی فامیل و یه جورایی آشنای نزدیک ازدواج توی 11، 12 سالم داریم و با نامه ی دادگاه که کاملا طبیعی و درسته من خودم پنجم ابتدایی بودم اولین خواستگارم اومد ولی توی فامیل دور بالای 30 سالم داریم که مجردن و کسی هم تو روشون چیزی نمیگه ولی پشت سرشون کلی حرفه.
    خوب بگن هر حرفی میهوان بگن
    اصن به ملت دهن دادن که حرف بزنن
    چی میگن مگه؟
    هرچی دوس دارن بگن
    بابا ملت وقتی میزکرد تشکیل میدن
    باید یه چیز داشته باشن بگن


    من فقط یه چیز رو به شما میگم خانم hajlo
    خوب بعضی دخترخانوم ها خودشون هم دوس دارن زود ازدواج کنن و ناراخت نیستن از همچین فرهنگی
    ولی شما مث اینکه یکم دلتون پر هس
    همیشه تغییر رو کسایی به وجود میارن که شهامت دارن
    و جلو جهت معمول جریان آب می ایستن
    حالا کسی که میخواد دیر ازدواج کنه و حداقل این فرهنگ زود ازدواج کردن رو در مورد بچه های خودش تغییر بده
    باید یادش باشه که مجبوره حرف و حدیث تحمل کنه یه جاهایی
    این قانونه
    بره کسی که مخالف جریان باد حرکت میکنه
    ویرایش توسط nafiseh joon : چهارشنبه 22 مرداد 93 در ساعت 00:27

  4. 2 کاربر از پست مفید nafiseh joon تشکرکرده اند .

    blueberry (چهارشنبه 22 مرداد 93), تیام (چهارشنبه 22 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.