سلام نفیسه جان اگه بامنی شهرمون یک استانه نزدیک تهران تقریبا هم بزرگ.
ما هم توی فامیل و یه جورایی آشنای نزدیک ازدواج توی 11، 12 سالم داریم و با نامه ی دادگاه که کاملا طبیعی و درسته من خودم پنجم ابتدایی بودم اولین خواستگارم اومد ولی توی فامیل دور بالای 30 سالم داریم که مجردن و کسی هم تو روشون چیزی نمیگه ولی پشت سرشون کلی حرفه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)