منم نتونستم همچین راحت کنار بیام اتفاقا خیلی هم داغونم از لطفتون ممنونم بهتره مشاور حضوری برم.بازم ازهمه ممنونم
تشکرشده 76 در 15 پست
منم نتونستم همچین راحت کنار بیام اتفاقا خیلی هم داغونم از لطفتون ممنونم بهتره مشاور حضوری برم.بازم ازهمه ممنونم
میشل (پنجشنبه 09 مرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)