به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 فروردین 94 [ 20:40]
    تاریخ عضویت
    1391-11-07
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,805
    سطح
    25
    Points: 1,805, Level: 25
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    26

    تشکرشده 34 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چشم
    دوست عزیز-کاغذ بی خط- کاملا درسته من حس اعتماد بنفسم گاهی که یه اتفاق کوچیکی(خوب) میفته سراغم میاد ولی دیگه هیچ خبری ازش نیست
    قبلا اینجوری نبودم
    دقیقا به خاطر ناکامی توی کارها و عدم موفقیتی که دارم توی یه آشپزی ساده ،رانندگی یا درسم و روابطم باشه اعتماد به نفسمو از دست دادم
    گاهی حس میکنم خیلی خنگم گاهی حس میکنم خیلی زشتم گاهی فکرمیکنم هیچکی دوستم نداره ولی تا حالم یه ذره بهتر میشه فراموش میکنم و حتی دیگه یادم نمیاد چرا فکرمیکردم خنگم(زشتم-بدم)
    من پیش یه فرد عادی ممکنه نتونم ارامشمو حفظ کنم ولی ادای اون موقع خودمو که اعتماد بنفس داشتم میگیرم -مثل ادمایی که ادای ادمای موفقو درمیارن -تا به خیر بگذره ولی دستام میلرزه باکمک کیف دستی پنهونش میکنم
    ولی خب درکل خودمو از همه چی عقب کشیدم ،تا مجبور نشم جایی نمیرم حرفی نمیزنم غمگینم
    خودم هم فکر میکنم اعتماد به نفسم اگه حال و روزم خوب بشه دوباره سراغ میاد
    _________________
    دوستی ندارم چون هم خودم حوصلشو ندارم هم وقتی حوصلشو دارم دیگه مهارت دوست یابی و حفظ دوستامو ندارم
    هربار که رانندگی میکنم از دفعه قبل بدترم -باور کنید نمیدونم چرا-واسه همینم اصلا اقدام به گرفتن گواهینامه نکردم
    اولین تجربه رانندگی هنوز به این مشکلات نخورده بودم بخاطر همینم رانندگیم خیلی خوب بود اما الان.....
    ___________
    درضمن مطالعه هم ندارم هیچ کدوم از کتابامو نخوندم/درسی یا .....
    من بخوام زندگی عاقلانه داشته باشم حداقلاشو میدونم(مثلا سحرخیزی) ولی نمیتونم به این سمت خوب حرکت کنم چرا؟چون اونقدر اعتماد به خودم ندارم
    هرلحظه به خودم شک میکنم
    ----------------------------------------
    نه هیچ کارخاصی ندارم جز یه نقاشی که ازبس کارهای نصفه دارم اعصابم خورد شده میخوام به جای نصفه نیمه کنار گذاشتن کامل کنار بذارمش
    همش میام یه چیزی بکشم نظرم عوض میشه .میخوام عوضش کنم نمیشه .بدمیشه .حداقل خوب ازکار درنمیاد
    نمیدونم چرا نمیتونم اون چیزی که اول تو فکرمه رو کامل بکشم دفعه بعد بهترش کنم و همینطور طبق روال عادی پیشرفت کنم
    میترسم یه چیزی بکشم به نظر دوتا ادم حرفه ای تر مسخره بیاد یا حتی کسی که اصلا چیزی از نقاشی سردر نمیاره
    میخوام سال دیگه ام کنکور بدم ولی هنوز پیش دانشگاهی رو پاس نکردم- چون اصلا سراغش نرفتم نه اینکه افتاده باشم -
    تمرکزم ندارم اصلا برای درس خوندن وهمینطور حوصله
    نقاشی حالا هیچی درسمو چیکارکنم؟
    چندوقته حس میکنم پتانسیل یادگرفتن زبان خارجه رو دارم ولی جرئت حرکت به سمتشو ندارم
    -------------------------------------------
    من ادمی ام که اولین قدمو خوب برمیدارم - شاید بقیه بگن دشوار ترین قدم همون قدم اول- ولی ثبات و پایداری و اعتماد به نفس ندارم
    ----------------------
    خواهر برادر دارم/////////وقتی فکرمیکنم مسئولیت هایی درقبال خودم دارم که هیچکدومشو به خوبی انجام ندادم یا گاهی که فکر میکنم آدم بی خاصیتی شدم-گاهی ام که فکرمیکنم از عهده انجام کاری برنمیام غمگین میشم
    سع میکنم به ناراحتی دامن نزنم ولی دیگه همیشه که نمیتونم
    مثلا دیشب تا6صبح بیدار بودم خیلی غمگین بودم کاری ام جز غصه خوردن نمیتونستم انجام بدم
    ------------------------
    بیرون از خونه چیکار کنم منه تنها؟منه دختر جوون که جایی بخوام برم باید مواظب همه چیش باشم که محیطش چجوریه باکی میرم باکی میام چکار میکنم
    --------------------------
    من زیاد اهنگ گوش نمیکنم اگر بشینم یه جا فقط اهنگ گوش کنم بااین همه کار عقب افتاده که گفتم بیشتر غمگین میشم ،،،منظورم اینه دراین وهله هیچی هیچ تفریحی بهم روحیه نمیده جز اینکه یکی دستمو بگیره تا کارهامو به نحو احسن انجام بدم و دوباره شاد بشم
    راستی ممنونم -کاغذ بی خط-

  2. کاربر روبرو از پست مفید ARAM-ESH تشکرکرده است .

    پونیو (دوشنبه 13 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطوری دوباره فراموشش کنم و برگردم به روزهای خوبم ؟
    توسط pasta در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 92
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 آبان 93, 01:19
  2. مشخص نمودن میزان اضافه وزن یا کمبود وزن(bmi)
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 تیر 91, 14:02
  3. همسرم روزه نمیگیرد چه برخوردی با او داشته باشم
    توسط ghalam63 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: شنبه 09 مهر 90, 14:57
  4. نظر در مورد وزن همسر
    توسط sina.sina11 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 مرداد 90, 04:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.