به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 فروردین 94 [ 20:40]
    تاریخ عضویت
    1391-11-07
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,805
    سطح
    25
    Points: 1,805, Level: 25
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    26

    تشکرشده 34 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Bug ،،اخلاق و عادات بد روزمره من ،،یه روزمرگی بیخود

    سلام به همه

    خوشحالم که چندوقت پیش بااین تالار خوب آشنا شدم و میتونم اینجا مشورت بگیرم،ممنون از مسئولان سایت و اعضا که بنده از تجربیاتشون استفاده میکنم

    من این مشکلاتمو پیش هرکی که احساس کردم مورداعتماده گفتم و خب خودمم یادم رفت چی گفتم اونام تا یه جایی راهنماییم کردن
    ولی واقعا احتیاج دارم اینجا بنویسمشون و یه نتیجه بگیرم
    __________________________________________________ ___________
    من یه دختر19-20 سالم که الحمداله تن سالم و دارم ولی از لحاظ روحی بسیار حساسم
    خیلی کم حوصلم
    بیشتراوقات یهو احساس غمگینی میکنم-دست خودمم نیست-
    از کارهام سریع پشیمون میشم
    خیلی فکر میکنم که دیگران منو چجوری میبینن-هم ظاهرم هم کارهام-
    الان درسم برام تو اولویته ولی حوصله ندارم درس بخونم
    حوصله دخترای هم سنو سالمو ندارم
    از بیشتر پسرای هم سنو سالم -شناس یا ناشناس- بدم میاد
    همه رو خودمو از خودم دور میکنم بعد احساس تنهایی میکنم
    حتی اعضای خانوادمو هم ناراحت میکنم ولی اونا که به این زودیا دور نمیشن
    پس بااین اوصاف من افسردگی دارم
    و این هایی که گفتم نتیجه چندسال من از خودمه
    بااین کارهام من دارم وقتمو از دست میدم
    ازهمه چی عقب میوفتم
    من یه کار که یک ساعت طول میکشه رو ماه هاست که انجامش ندادم

    بااین همتی که دارم شما بگید چطوری خودمو ازاین ویژگی ها پاک کنم؟واقعا میخوام این اخلاق های بدو ترک کنم
    میخوام از نعمت هام نهایت استفاده رو ببرم نه اینکه وسیله اذیت و ازار روحی بشن برام
    ببخشید اینا رو تایپ کردم سرم درد گرفت مطمئنم شمام زیاد خوشتون نمیاد از همچین ادمی-که من باشم-
    طبل تو خالی
    امیدوارم یکدوم از شما هم مثل من نباشید و منم زودتر درست شم
    پیشاپیش مرسی از خوندن و راهنماییتون دوستان.

  2. کاربر روبرو از پست مفید ARAM-ESH تشکرکرده است .

    پونیو (پنجشنبه 02 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطوری دوباره فراموشش کنم و برگردم به روزهای خوبم ؟
    توسط pasta در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 92
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 آبان 93, 01:19
  2. مشخص نمودن میزان اضافه وزن یا کمبود وزن(bmi)
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 تیر 91, 14:02
  3. همسرم روزه نمیگیرد چه برخوردی با او داشته باشم
    توسط ghalam63 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: شنبه 09 مهر 90, 14:57
  4. نظر در مورد وزن همسر
    توسط sina.sina11 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 مرداد 90, 04:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.