به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 41

Threaded View

  1. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 دی 93 [ 22:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    661
    امتیاز
    3,788
    سطح
    38
    Points: 3,788, Level: 38
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,635

    تشکرشده 911 در 430 پست

    Rep Power
    80
    Array
    سلام مائده جان
    امیدوارم که در آینده ازتصمیمت پشیمون نشی.
    اما دوستان درست میگن وشما باید کمی از هم دور باشید.
    این شما دوتا دور از جونتون مثل مادر وپدرمن هستید.
    پدرم ادعا میکرد(وهمه میدیدند )که عاشقانه مادرمو دوست داره اما مادرم به خاطر وقت کمی که واسش گذاشته بودن نتونست حس دوست داشتن قلبی رو تجربه کنه.
    اینطور که من شنیدم اونا در عرض یک هفته خواستگاری وعقد کردن اما مادرم که فقط عشق مسافرت وهیجان زیادی داشته متوجه نمیشه کی عقد شد کی رفت شهر غریب...
    2سال پیش بعد33سال زندگی مشترک طلاق گرفتن.
    تو دعواهاشون پدرم میگفت تو چون پسرداییت خواستگارت بود واسه من غرور داشتی.اینهمه بهت محبت کردم تو به من دلگرمی ندادی.
    مادرم هم میگفت من از اون خوشم نمیومده اما هر وقت باهاش حرف میزدیم وقتی از دوران خواستگاری پسر داییش حرف میزد برق خاصی تو نگاهش بود.

    اینطور که خانواده مادرو پدرم تعریف میکنن گویا پدرم خیلی مادرمو دوست داشته اما وقتی غرور زیادی مادرمو میبینه اونم خسته میشه وهر روز بحثشون سر اینه که من به خاطر بچه ها موندم و جالب اینجاست که هر دو همینو میگفتن...اما ما راضی شده بودیم تنها زندگی کنیم اما باهردو زیر یه سقف نباشیم.

    البته این وسط مشکلات زناشویی پررنگتر خودشو نشون میداد وهیچ روانشناسی نتونست واسه احیا زندگی کاری انجام بده.در آخر همشون گفتن فقط طلاق راه حله.


    امیدوارم زندگیتو با دوست داشتن هرچند اندک شروع کنی تا اینکه چون کسی رو دوست نداری در مقابلش جبهه بگیری وخدای نکرده خردش کنی.
    اون یک انسانه واحترامش واجب.مراقب حرمت نفس آدمهای اطرافت باش.

  2. 6 کاربر از پست مفید roze sepid تشکرکرده اند .

    amir1364af (سه شنبه 31 تیر 93), maedeh120 (سه شنبه 31 تیر 93), redalatkhah (جمعه 21 شهریور 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 31 تیر 93), مقیمی (سه شنبه 31 تیر 93), مصباح الهدی (سه شنبه 31 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میدانیدعامل خوش شانسی چیست
    توسط ویدا@ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 مهر 91, 18:51
  2. لحظه لحظه زندگی با کسی که نیست!!!(کمک فوری)
    توسط nazlin1990 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 شهریور 90, 11:56
  3. +علت رابطه جنسی با محارم چیست ؟
    توسط trixy در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 دی 89, 13:59
  4. شخصیت جنسی و یا زندگی جنسی چیست ؟
    توسط lord.hamed در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 16 مرداد 88, 11:04
  5. اصلا مهم نیست چه کسی بودی مهم اینه می خوای چی بشی
    توسط مینا 22 در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 دی 87, 01:50

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.