فرزانه جان سلام
گفتی حکم بریدن دقیقا حکم چیه ؟ ماهیانه یک ربع سکه یا هر چار ماه یه سکه ؟ از چه تاریخی لازم الاجرا است / رفتی
روش اعتراض بزنی یانه پیشقست چند تا قرار شد بدن . درامدشو چه قدر بیان کرده ؟ شما کل مهرت چقدر بوده و چندتا گذاشتی اجرا ؟
فرزانه خانم نشین ومدام خود خوری و قصه خوری کن حالا برگ برنده دست شماست پاشو به کارت برس زندگیتو شروع کن خاستگار پشت در نیست که دنبال طلاق باشی فکر کن تموم شده فقط مونده شناسنامه اونم به موقش درست میشه
خاله قزی عزیز باید بگم زود تصمیم نگیر بعضی وقتا شروط زمن عقد باعث شکاف در زندگی خواهد شد به نظر من حق طلاق برا زن اگه مناسب بود خداوند اینو حکم میکرد و لازم الاجرا به نظر من برا زندگی و عشق اول این حکم جایز نیست چون اختیار زندگی از مرد گرفته میشه واگر چنین بود الان آمارها سر به آسمون بود . برادرمن ما مردا همینطوریش زز هستیم صبح تا شب چشم چشم گفتن و جان جان گفتن از لبمون نمی افته اونوقت حق طلاق بدیم دست خانمها که با یه تق کوچیک خونمونو تو شیشه کنن
برادر بزرگ من تمام مردها مثل هم نیستن تمام زن هاهم مثل هم نیستن مثالش همسر خودم همسر شایسته ای نبود ونیست هر چند گفته من طلاق نمیخوام طلب مهرم بابت خرج واسم پارسا تو شناسنامه ام باشه ولی دروغه طلاق میخواد .
بهتر به عنوان یه پدر تحقیق خوب و فکر باز و آگاهانه ای از داماد داشته باشی یا عروس و از مدت آشنایی شما بیشتر تحقیق کنی
فرزانه خانم صبور باش بزار دو تا سکه دادن یه شخص سوم یا وکیلتو واسته کن برا طلاق
بدرود









علاقه مندی ها (Bookmarks)