بنظرم اگه اون دختر خیلی وابسته بشما بوده باشه، حتما بسختی تونسته فراموش کنه پس اصلا دوباره بهشون ایمیل نزنین، ایمیل زدن شما ممکنه تمام خاطرات و براش زنده کنه و اون راهی که تا الان اومده تا فراموشتون کنه بی فایده بشه.
ممکن هم هست فراموش کرده باشه.
اما در کل تو این رابطه هردو مقصر بودین یعنی ایشون هم مقصر بودن، شما بهتره اشتباه خودتونو بپذیرین و پیش خداوند توبه کنین و دیگه از این اشتباهات نکنین.
از این به بعد سعی کنین بیخودی ابراز علاقه نکنین. اول خوب بشناخت برسین بعد که هدف معلوم شد که ازدواجه خواستگاری کنین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)