سلام
خانومی به نظر من اصلا بهش هیچ اس ام اسی نده. به دو دلیل:
1: با این کارتون ایشون بیشتر در صدد رو به رو شدن با شما بر میان.
2:بهش ثابت میشه یا حداقل پیش خودش اینجوری خیال میکنه که شما هنوز دوستش داری و داری ناز میکنی . به قول معروف با با پا پس میزنی با دست پیش میکشی.
اگه انکانش برات هست خط موبایلت و عوض کن. خودت کمتر جاهایی که احتمال میدی ایشون هستن برو. در واقع خودت دیداراتونو کم تر کن . نه اینکه از ایشون بهواه.
امیدوارم موفق باشی.![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)