عزیزم شما شدی عروسک خیمه شب بازی اون ....زودتر این رابطه رو تمومش کن که اعتماد به نفست ازین بدتر و خرابتر نشه.
1- رو چه اصولی و اساسی یه رابطه مبهم و مخرب رو 6 سال ادامه دادی ؟ از کجا مطمئنی واقعا میاد خواستگاری ؟ 6 سال یه عمریه!!!!! اصلا میدونی داری چیکار میکنی ؟؟؟ این روزا بهترین و تاثیر گذارترین روزای عمرت محسوب میشه پس قدر لحظه لحظه های زندگیت رو بدون و زودتر تکلیف این آقا رو مشخص کن... شروع این رابطه از اول اشتباهه ولی حالا کاریه که شده و بهتره اصلا ادامه ندی اینجوری...
2- چرا باید اجازه بدی یه آدم غریبه (درسته 6 ساله میشناسی ولی 100 سال هم بشناسیش بازم هیچ نسبتی باهاش نداری و )که هیچ تعهدی به شما ندارن و چون هیچ تعهدی ندارن فردا پس فردا گذاشت رفت تو میمونی و یه عالمه سرخوردگی بخاد این جوری عزت نفست رو بیاره پایین و هیچ ارزشی واست قائل نشه ... خداییش همسر آدم هم حق نداره چنین رفتار زشتی رو با ادم بکنه چون همه چی اصول و روشی داره و هرگز یک فرد سالم نمیاد این جوری با دیگران برخورد بکنه. شما خودت به ایشون اجازه دادی اینطوری باات رفتار کنه وگرنه هرگز نمیتونست... چرا اجازه دادی؟
تو الان تو بهترین شرایط سنی هستی و موقعیت های خوبی مطمئنا سراغت میاد پس نذار همچین ادم هایی اعتماد به نفست رو بیارن پایین و با یه سری حرف های بی اساس و پوچش بخاد اذیتت کنه.
هرچه زودتر این رابطه رو تمومش کنی خیلی به صلاحته.. اصلا یه ثانیه دیگه هم به این آقا فکر نکن .. ایشون اصلا و به هیچ وجه ارزش خواستکاری اومدن هم ندارن ( گرچه بعید میدونم نیت واقعیش هم ازدواج باشه) ایشون رو از ذهنت خط بزن... چون ازدواج با همچین کسی هم اصلا به صلاحت نیست چون نهایتش با یک روحیه تخریب شده باید به زندگی ادامه بدی. اگر هم دوست داری امثل ببخشید که اینو میگم مثل عروسک خیمه شب بازی باشی واسش و منتظر تایید و تصمیمات ایشون میتونی ادامه بدی..
- - - Updated - - -







زودتر این رابطه رو تمومش کن که اعتماد به نفست ازین بدتر و خرابتر نشه.

علاقه مندی ها (Bookmarks)