به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 00 [ 11:12]
    تاریخ عضویت
    1393-1-26
    نوشته ها
    183
    امتیاز
    7,915
    سطح
    59
    Points: 7,915, Level: 59
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    487

    تشکرشده 433 در 149 پست

    Rep Power
    36
    Array
    عزیزم شما شدی عروسک خیمه شب بازی اون .... زودتر این رابطه رو تمومش کن که اعتماد به نفست ازین بدتر و خرابتر نشه.
    1- رو چه اصولی و اساسی یه رابطه مبهم و مخرب رو 6 سال ادامه دادی ؟ از کجا مطمئنی واقعا میاد خواستگاری ؟ 6 سال یه عمریه!!!!! اصلا میدونی داری چیکار میکنی ؟؟؟ این روزا بهترین و تاثیر گذارترین روزای عمرت محسوب میشه پس قدر لحظه لحظه های زندگیت رو بدون و زودتر تکلیف این آقا رو مشخص کن... شروع این رابطه از اول اشتباهه ولی حالا کاریه که شده و بهتره اصلا ادامه ندی اینجوری...
    2- چرا باید اجازه بدی یه آدم غریبه (درسته 6 ساله میشناسی ولی 100 سال هم بشناسیش بازم هیچ نسبتی باهاش نداری و )که هیچ تعهدی به شما ندارن و چون هیچ تعهدی ندارن فردا پس فردا گذاشت رفت تو میمونی و یه عالمه سرخوردگی بخاد این جوری عزت نفست رو بیاره پایین و هیچ ارزشی واست قائل نشه ... خداییش همسر آدم هم حق نداره چنین رفتار زشتی رو با ادم بکنه چون همه چی اصول و روشی داره و هرگز یک فرد سالم نمیاد این جوری با دیگران برخورد بکنه. شما خودت به ایشون اجازه دادی اینطوری باات رفتار کنه وگرنه هرگز نمیتونست... چرا اجازه دادی؟
    تو الان تو بهترین شرایط سنی هستی و موقعیت های خوبی مطمئنا سراغت میاد پس نذار همچین ادم هایی اعتماد به نفست رو بیارن پایین و با یه سری حرف های بی اساس و پوچش بخاد اذیتت کنه.

    هرچه زودتر این رابطه رو تمومش کنی خیلی به صلاحته.. اصلا یه ثانیه دیگه هم به این آقا فکر نکن .. ایشون اصلا و به هیچ وجه ارزش خواستکاری اومدن هم ندارن ( گرچه بعید میدونم نیت واقعیش هم ازدواج باشه) ایشون رو از ذهنت خط بزن... چون ازدواج با همچین کسی هم اصلا به صلاحت نیست چون نهایتش با یک روحیه تخریب شده باید به زندگی ادامه بدی. اگر هم دوست داری امثل ببخشید که اینو میگم مثل عروسک خیمه شب بازی باشی واسش و منتظر تایید و تصمیمات ایشون میتونی ادامه بدی..

    - - - Updated - - -
    ویرایش توسط خیال تو : دوشنبه 16 تیر 93 در ساعت 10:05

  2. 9 کاربر از پست مفید خیال تو تشکرکرده اند .

    arameeshgh20 (دوشنبه 16 تیر 93), asemaneabi222 (دوشنبه 16 تیر 93), khaleghezey (دوشنبه 16 تیر 93), sara 65 (چهارشنبه 18 تیر 93), terme00 (دوشنبه 16 تیر 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 16 تیر 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 19 تیر 93), دختر بیخیال (دوشنبه 16 تیر 93), شیدا. (دوشنبه 16 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ماندن در دوراهیه ماندن به پای کسی که دوستش داری
    توسط farnaz35 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 فروردین 95, 22:30
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 فروردین 94, 19:00
  3. پاسخ ها: 48
    آخرين نوشته: جمعه 04 بهمن 92, 20:15
  4. کسی رو که دوستش داشتم با یکی دیگه ارتباط داره
    توسط anita-n در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 اردیبهشت 91, 23:35
  5. برادرکسی که دوستش دارم!!!!!!!!!!!!
    توسط srr72 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 30 مهر 90, 21:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.