به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    شما با یک آدم زورگو که دست بزن دارد،طرف هستی.کسی که هنوز هیچ نسبتی

    با شما نداره اینطور محدودت کرده،مطمعنن بعد ازدواج چندین برابر اعمال می کنه.

    اگر ازدواجی صورت بگیره.

    تو این 6سال هیچ درخواست جنسی نداشته؟چنین چیزی غیر ممکنه مگر منابع

    دیگه داشته باشه یا ناتوانی داشته باشه.

    کلام آخر اینکه اگر قصدت (تون) ازدواجه ازش بخواه هر چه سریع تر به خاستگاری

    بیاد.البته بعدش باید در مورد رفتارهایی که داره،فکر کنی،می تونی چند برابرشو

    تحمل کنی؟نجواها قبل ازدواج به فریاد تبدیل می شن،مال شما که از حالا فریاده.

    ویرایش توسط فرهنگ 27 : دوشنبه 16 تیر 93 در ساعت 10:05

  2. 8 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    arameeshgh20 (دوشنبه 16 تیر 93), asemaneabi222 (دوشنبه 16 تیر 93), khaleghezey (دوشنبه 16 تیر 93), sara 65 (چهارشنبه 18 تیر 93), terme00 (دوشنبه 16 تیر 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 19 تیر 93), خیال تو (دوشنبه 16 تیر 93), دختر بیخیال (دوشنبه 16 تیر 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 آذر 93 [ 11:34]
    تاریخ عضویت
    1393-4-16
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    56
    سطح
    1
    Points: 56, Level: 1
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    33

    تشکرشده 14 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    شما با یک آدم زورگو که دست بزن دارد،طرف هستی.کسی که هنوز هیچ نسبتی

    با شما نداره اینطور محدودت کرده،مطمعنن بعد ازدواج چندین برابر اعمال می کنه.

    اگر ازدواجی صورت بگیره.

    تو این 6سال هیچ درخواست جنسی نداشته؟چنین چیزی غیر ممکنه مگر منابع

    دیگه داشته باشه یا ناتوانی داشته باشه.

    کلام آخر اینکه اگر قصدت (تون) ازدواجه ازش بخواه هر چه سریع تر به خاستگاری

    بیاد.البته بعدش باید در مورد رفتارهایی که داره،فکر کنی،می تونی چند برابرشو

    تحمل کنی؟نجواها قبل ازدواج به فریاد تبدیل می شن،مال شما که از حالا فریاده.

    سلام
    دست بزن که نداشت ولی خب با حرفاش بد سوزوند.. هیچ وقت نشد خواسته ی نا به جایی داشته باشه.. واسه همیناست خیلی واسش ارزش قائلم
    واقعا نمیدونم.. باید خیلی روش فکر کنم



    نقل قول نوشته اصلی توسط خیال تو نمایش پست ها
    عزیزم شما شدی عروسک خیمه شب بازی اون .... زودتر این رابطه رو تمومش کن که اعتماد به نفست ازین بدتر و خرابتر نشه.
    1- رو چه اصولی و اساسی یه رابطه مبهم و مخرب رو 6 سال ادامه دادی ؟ از کجا مطمئنی واقعا میاد خواستگاری ؟ 6 سال یه عمریه!!!!! اصلا میدونی داری چیکار میکنی ؟؟؟ این روزا بهترین و تاثیر گذارترین روزای عمرت محسوب میشه پس قدر لحظه لحظه های زندگیت رو بدون و زودتر تکلیف این آقا رو مشخص کن... شروع این رابطه از اول اشتباهه ولی حالا کاریه که شده و بهتره اصلا ادامه ندی اینجوری...
    2- چرا باید اجازه بدی یه آدم غریبه (درسته 6 ساله میشناسی ولی 100 سال هم بشناسیش بازم هیچ نسبتی باهاش نداری و )که هیچ تعهدی به شما ندارن و چون هیچ تعهدی ندارن فردا پس فردا گذاشت رفت تو میمونی و یه عالمه سرخوردگی بخاد این جوری عزت نفست رو بیاره پایین و هیچ ارزشی واست قائل نشه ... خداییش همسر آدم هم حق نداره چنین رفتار زشتی رو با ادم بکنه چون همه چی اصول و روشی داره و هرگز یک فرد سالم نمیاد این جوری با دیگران برخورد بکنه. شما خودت به ایشون اجازه دادی اینطوری باات رفتار کنه وگرنه هرگز نمیتونست... چرا اجازه دادی؟
    تو الان تو بهترین شرایط سنی هستی و موقعیت های خوبی مطمئنا سراغت میاد پس نذار همچین ادم هایی اعتماد به نفست رو بیارن پایین و با یه سری حرف های بی اساس و پوچش بخاد اذیتت کنه.

    هرچه زودتر این رابطه رو تمومش کنی خیلی به صلاحته.. اصلا یه ثانیه دیگه هم به این آقا فکر نکن .. ایشون اصلا و به هیچ وجه ارزش خواستکاری اومدن هم ندارن ( گرچه بعید میدونم نیت واقعیش هم ازدواج باشه) ایشون رو از ذهنت خط بزن... چون ازدواج با همچین کسی هم اصلا به صلاحت نیست چون نهایتش با یک روحیه تخریب شده باید به زندگی ادامه بدی. اگر هم دوست داری امثل ببخشید که اینو میگم مثل عروسک خیمه شب بازی باشی واسش و منتظر تایید و تصمیمات ایشون میتونی ادامه بدی..

    - - - Updated - - -
    اکثرا همینو بهم میگن.. اکثرا که چه عرض کنم تقریبا همه
    ویرایش توسط arameeshgh20 : دوشنبه 16 تیر 93 در ساعت 10:13

  4. کاربر روبرو از پست مفید arameeshgh20 تشکرکرده است .

    دختر بیخیال (دوشنبه 16 تیر 93)

  5. #3
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    شما با یک آدم زورگو که دست بزن دارد،طرف هستی.کسی که هنوز هیچ نسبتی

    با شما نداره اینطور محدودت کرده،مطمعنن بعد ازدواج چندین برابر اعمال می کنه.

    اگر ازدواجی صورت بگیره.

    تو این 6سال هیچ درخواست جنسی نداشته؟چنین چیزی غیر ممکنه مگر منابع

    دیگه داشته باشه یا ناتوانی داشته باشه.


    کلام آخر اینکه اگر قصدت (تون) ازدواجه ازش بخواه هر چه سریع تر به خاستگاری

    بیاد.البته بعدش باید در مورد رفتارهایی که داره،فکر کنی،می تونی چند برابرشو

    تحمل کنی؟نجواها قبل ازدواج به فریاد تبدیل می شن،مال شما که از حالا فریاده.
    فرهنگ دادا با تمام احترامی که برات قائلم با این طرز فکرت اصلا موافق نیستم دقیقا دارید مثل بانو arameeshgh20 فکر میکنید که کاملا شاتباهه دوست عزیز.

    با بقیه حرفات کاملا موافقم ولی این نوشته شما که آبی کردم اشتباهه دوست عزیز کار ایشون خوبه که توی 6سال مراعات کرده ولی سوال اصلی اینجاست:
    آیا اینکه ایشون دست به این خانوم نزده ملاک خوبیه برای انتخاب بعنوان شوهر؟!
    این سوال اصلیه که باید جواب داده بشه.

    در مورد این نوشته شما:

    خانومی سلام
    عزیزم هر رابطه ای قبل از ازدواج نشونه ای بد بودن و ناپاک بودن نیست.. مخصوصا وقتی زیر نظر خونواده ها صورت بگیره.. با این حال ممنونم از راهنماییت
    والا تا دو دقیقه قبل که یه مرد متاهل 30 ساله بودم الن چجور یخانوم شدم خودم موندم البته خودم مقصرم بخاطر اسم آیدیم که ترکی میهش دخترخاله و خودم البته خبر نداشتم اونموقع.

    بگذریم بنده هم جسارت نکردم بگم این رابطه نشان از بد و ناپاک بودنه بانو به هیچ عنوان ولی درش قبول داردی احتمال به خطا رفتن زیاده.که در مورد شما خودشو به شکل وابستگی نشان داده با اینکه خودتان هم قبول دارید شخصیت ایشون معیارهای شما برای انتخاب به عنوان شوهر را نداره ولی بعلت وابستگی یا وفاداری یا عذاب وجدان یا اینکه اطرافیان اطلاع دارن مردد هستی.
    یادمه چند سال قبل یکی از آشناها خانوم بود تقریبا همسن شما و جالبیش اینه رابطه شان 6سال طول کشیده بود بعضی وقتها اینجوری کجدار و مریض میشد خدایی خیلی جالبهب رام دقیقا مثل شما مردد و به این نتیجه رسیده بود اونی نیست که بعنوانش وهر بتواند قبولش کنه ولی اونم شوربختانه احساسی تصمیم گرفته بود و وابستگی و حس وفاداری داشت الان چند ساله ازش خبر ندارم چی شد.

    و از همه مهمتر نوشته این دوست عزیزمان خیال تو گرامی

    - چرا باید اجازه بدی یه آدم غریبه (درسته 6 ساله میشناسی ولی 100 سال هم بشناسیش بازم هیچ نسبتی باهاش نداری و )که هیچ تعهدی به شما ندارن و چون هیچ تعهدی ندارن فردا پس فردا گذاشت رفت تو میمونی و یه عالمه سرخوردگی. شما خودت به ایشون اجازه دادی اینطوری باات رفتار کنه وگرنه هرگز نمیتونست... چرا اجازه دادی؟
    تو الان تو بهترین شرایط سنی هستی و موقعیت های خوبی مطمئنا سراغت میاد پس نذار همچین ادم هایی اعتماد به نفست رو بیارن پایین و با یه سری حرف های بی اساس و پوچش بخاد اذیتت کنه.

    تایپیک هایی که بالا گذاشتم را لطفا مطالعه کنید بانو سرسری نگذرید ازش.داستان یا قصه نیست زندگی واقعی دختر و پسرهایی همسن و سال شماست
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  6. 4 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    arameeshgh20 (دوشنبه 16 تیر 93), terme00 (دوشنبه 16 تیر 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 16 تیر 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 19 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ماندن در دوراهیه ماندن به پای کسی که دوستش داری
    توسط farnaz35 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 فروردین 95, 22:30
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 فروردین 94, 19:00
  3. پاسخ ها: 48
    آخرين نوشته: جمعه 04 بهمن 92, 20:15
  4. کسی رو که دوستش داشتم با یکی دیگه ارتباط داره
    توسط anita-n در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 اردیبهشت 91, 23:35
  5. برادرکسی که دوستش دارم!!!!!!!!!!!!
    توسط srr72 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 30 مهر 90, 21:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.