البته بنده رشته اصلیم هوش مصنوعی و رباتیک و تخصصم در زمینه کاریم یادگیری ماشین و پردازش تصویر و فازی هستش.
بنده راه های 1و2 رو رفتم جواب نداده که بد ترم شده تصمیم دارم این بار بصورت حرفه ایی راه 6 رو برم اگه جواب نداد بفکر ازدواج بیفتم هرچند که موافق ازدواج نیستم ولی چاره ایی نیست از رابطه با دوست دختری که خلا قانونی داره تا زن مطلقه ایی که بدبخت هست خودش شرافتش بیشتره








علاقه مندی ها (Bookmarks)