از کجا میدونی تو لیاقتشو نداشتی؟چرا فکر نمیکنی که اون لایق تو نبوده؟
چرا خودتو دست کم میگیری؟
البته این حالت شما طبیعیه وقتی انسان شکست میخوره نا امید میشه و خودشو کم ارزش میبینه
والا الان زن و شوهر میشن باز به زندگیا و تداومش امیدی نیست دوست پسری و دوست دختری که به هیچی بند نیست جای خود داره! ذات آدمیزاد مخصوصا دخترا تو این دوره زمونه بی شوهری منفعت طلبی و مصلحت اندیشی هست این خانوم یک موقعیت مناسب پیدا کرده و سریع نونشو چسبونده به تنور اما این دلیل بر این نیست که تو لیاقتشو نداشتی!از کجا میدونی زندگی خوبی داره یا خواهد داشت؟!
پس دوست خوبم به عنوان کسی که تجربه مشابهی داشتم . ده ها نفرو با این شرایط دیدم بهت میگم اولا قید این روابط دختر پسر بازیو بزن و بچسب به زندگیت که هیچی توش نیست به خدا بچسب به کارت درست زندگیت آیندتو بساز
بعدم تا زمانی دختری رو به عقد خودت در نیاوردی رو اون رابطه حساب باز نکن
بچسب به کارت و پیشرفت کن و اگه شرایطشو داری از طریق خانواده بگرد دنبال یک دختر خوب و نجیب و اهل زندگی برای ازدواج
اینکه اشتباه گذشتتو بخوای با یه اشتباه دیگه جبران کنی نتیجه ای جز ضرر بیشتر نداره
موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)