(اگر دقیقا مشاور اینها را گفته بدون هیچ تبصره و توضیحی )اون مشاور غلط کرده....![]()
با این توضیحات که دادید. تا همین جا هم دچار مشکل شده اید.
وابستگی به راحتی قابل رفع نیست. می توانید در این تالار سرگذشت وابستگان عاطفی را بخوانید.
این دختر خانم بچه نیست. دختر بی تجربه ای در این مورد نیست. در مورد دوستت هم بیشتر دقت کن. یا فرد بسیار ساده ای هست یا فرد بسیار زرنگ
حذر کن... نیت این فرد ، قابل پیش بینی نیست.
مواظب باش گاهی افتادن در بعضی باتلاق ها راه بیرون آمدنی برایش متصور نیست.![]()













علاقه مندی ها (Bookmarks)