خوب خدا را شکر پسر خوب و کاری هستی و شرایط را آماده کردی برای یه ازدواج موفق که ایشالله نصیبت بشه
توی اینگونه روابطی که هیچ آینده ای نداره و فقط انرژی که باید در راه درست بکار بره را از آدم میگیره و تهش به هیچی نمیرسی
لطفا از دست من ناراحت نباش اینجوری جواب دادم بهت دادااین راهی که داری میری را یکی از آشناهامون قبل از تو رفته و دو سال از عمرش به باد فنا رفت اون لینکی که بهت دادم را مطالعه کن کسی اینجا توی سایت همدردی خدایی برای کاربرایی که تایپیک میزنن فقط خوبیشونو میخواد برای این آشنامون که به نتیجه نرسید بخاطر اینکه با اینکه 2سال طول کشید ولی
شناختی نداشت در حد یه سینما و یه کافی شاپ بود
معیار درستی نداشت
یه رابطه کاملا احساسی و بدور از منطق
طرف مقابل هم دقیقا شرایط دختر خانومی که باهاش اشنا شدی را داشت
مشاورم رفتن و اونم همین حرفای مشاور شما را زد تقریبا
خلاصه بهت بگم وارد اینجور روابط نشو خواهشاهیچوقت
زندگینامه دوستانی که قبل شما فکر میکردن و تایپیک زدن را مطالعه کن بد نیست خیلی بدردت میخوره.هرچند اندک ولی احتمال اینو بدهب رای شما هم اتفاق بیوفته
دلایل عینی برای منع رابطه های دوستی دختر و پسر
*:* پیوست تاپیک دلایل عینی برای منع رابطه های دوستی دختر و پسر >>>









این راهی که داری میری را یکی از آشناهامون قبل از تو رفته و دو سال از عمرش به باد فنا رفت اون لینکی که بهت دادم را مطالعه کن کسی اینجا توی سایت همدردی خدایی برای کاربرایی که تایپیک میزنن فقط خوبیشونو میخواد برای این آشنامون که به نتیجه نرسید بخاطر اینکه با اینکه 2سال طول کشید ولی

علاقه مندی ها (Bookmarks)