دل که ماشین نیست برادر...بری دست یه زنیو بگیری که دلت آروم شه.به نظر من مسخرس.مگه قرصه...باید به دلت فرصت بدی....در ضمن این رنج های الآنتم نتیجه کاراته...نتیجه ندونم کاریاته...به جای درس خوندن و به فکر زندگی بودن خودتو انداختی تو یه رابطه که به خیالت دوطرفست ولی ندونستی دنیا نامرد تر از این حرفاست...به خودت فرصت بده.ایشالله یک دو یا سه سال دیگه یه زن خوشکل می گیری که جونتون واسه هم در میره..یه زن وفادار و پاک...یا علی رفیق
- - - Updated - - -
در ضمن یه سری معصوم هم اون بالا نشستن منتظرن دستاتو دراز کنی تا بگیرنشون








علاقه مندی ها (Bookmarks)