به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 62
  1. #51
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    این که خانواده ها قراره برن باهاش صحبت کنند و مساله را حل کنند خیلی بهتره.
    خودت را بیشتر از این توی رابطه تون، خراب نکن.
    اگر بری و باهات دعوا کنه و برت گردونه یا حتی ممکنه راهت نده توی خونه، خیلی تحقیر می شی و اذیت می شی.
    این کار را نکن.

    این بلاهایی که وسط این دعواها داری سر خودت و شخصیت و غرورت می آری ترمیمش خیلی سخت است.
    مواظب خودت باش.

    من مشاور نمی شناسم. اما گاهی دیدم دوستان توی تالار به هم معرفی می کنند.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  2. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    khaleghezey (یکشنبه 01 تیر 93)

  3. #52
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 اردیبهشت 94 [ 01:52]
    تاریخ عضویت
    1393-1-07
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    911
    سطح
    16
    Points: 911, Level: 16
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 45 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام

    کمی تا اندکی تاپیک و حرفاتون رو خوندم ولی نشدن کلیه حرف هارو بخونم واسه همین 4 تا سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید شاید تونستم کمکی هر چند کوچیک بهتون بکم

    1.چطور اینقد مطمئن هستید که داره بهتون خیانت میکنه ؟
    2.چقد دوس دارید ؟
    3.حاضرید به جدایی از همسرتون فکر کنید ؟
    4.کلیه مواردی که گفتید از قبیل زنگ نزدن یا بی تفاوت شدنسون کی شروع شد ؟ قبل از اینکه ورشکست بشن یا اینکه بعدش ؟

  4. #53
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 آبان 99 [ 11:16]
    تاریخ عضویت
    1392-10-21
    نوشته ها
    406
    امتیاز
    13,219
    سطح
    74
    Points: 13,219, Level: 74
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 547 در 219 پست

    Rep Power
    76
    Array
    سلام به دوستاي مهبونم
    شيدا جان الان اومدم تهران برا كاراي پ.ن و دكترا ديگه بهش زنگ نزدمو اصلاً تحويلش نگرفتم ( هرچند اونم حالمو نپرسيده) ديگه نميذارم تحقيرم كنه و خودمو با درسو چيزاي ديگه سرگرم ميكنم ،، و رفتم شهرستان قراره بابام بره باهاش جدي حرف بزنه
    در جواب دوست عزيزم من چند بار اس هاي دخترا رو كه به اسم خودشون مث شيوا مهسا شادي سيو بودو تو گوشيش خوندم ولي به روي خودم نياوردم البته يكيش اس بود بقيه متن اينترنتي ،،
    احساس ميكنم دوسش دارم ولي مطمئن نيستم بعدازينچيزايي كه ازش ديدم
    اصلاً حتي يك درصد به جدايي فكر نميكنم
    تمام اخلاقاي بدش بيتفاوتي و اينا بعد از دست دادن پولش شروع شد كه الان يك سال شده تقريباً
    از توجهتووون واقعاً ممنونم

  5. کاربر روبرو از پست مفید Sahar51 تشکرکرده است .

    khaleghezey (یکشنبه 01 تیر 93)

  6. #54
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو

    اول نظر شخصیمو مینویسم لطفا جدی نگیرید ولی غورم گرفته ببخشید:
    بعضی وقتها واقعا فکر میکنم مدیران و مشاورین و کاربرای باتجربه سایت دارن گل لگد میکنن از نظر کاربری که تایپیک را زده و اصلا توجهی به نظرشان نمیکنن فقط تایید میکنه ولی راه خودشو میره و کار خودشو میکنه.

    به نوشته بالا توجه نکن غووور داشتم

    اول تکلیفتو با خودت روشن کن میخوای بلاخره چیکار کنی؟زنگ بزنی یا زنگ نزنی؟!!!
    اونم من امروز اصلاً بهش زنگ نزدم و ديدم اصلاً عين خيالش نبود الانم كه زنگ زدم گفتم نميخام زندگيم اينطوري باشه و نميخام اينطوري باهام رفتار بشه كه گفت حوصله غر ندارمو همونطور كه داشتم حرف ميزدم قطع كرد . تو عمرم انقد تحقير نشدم

    این سردرگمی چندین و چندبار توی نوشته های شما دیده شده.شما فکر کنم یمترسی بدجوری هم میترسی از اینکه براش مهم نباشی و دلتنگت نشه واسه همین با اینکه میدانی کار درست چیه ولی بازم کار غلط را انجام میدهی!کیو داری گول میزنی خودتو یا ماهایی که نظر میدیم.
    صبور باش باهاش تماس نگیر بزار خودش بشینه فکر کنه و به نتیجه قطعی برسه میخواد چیکار کنه با زندگیش مجرد نیست متاهله باید اینو بفهمه ازدواج کرده و متعهد باید باشه.
    نوشتید ایشون پول نداره و کم اورده و یکجاشم برام جالبه ایشون گفتن 50 تومان بهم بدین تا خونه رهن کنم و مثل بچه ها قهر کرده و میخواد باج بگیره .................
    .
    .
    .
    .

    یه تایپیک هایی هست خود مراجع میدونه باید چیکار کنه و کار درست چیه و ماهم میدونیم و به ایشون میگم یعنی داره مشکلش فریاد میزنه ولی نمیخوایم قبول کنیم امکان داره توی انتخابمون اشتباه کنیم فرقی نداره چه دختر و چه پسر.قبول کنید انتخاب درستی نداشتید بانو

    شما یکبار شکست خوردید خوب اینم روش میشه دوباره نهایت میخواد چی بشه؟پشت سر شما حرف بزنن والا این جماعت بیکار ایرانی مخصوصا زناشون(عده ای هرچند اندک) از روی بیکاری حسادت و بخل و بیسوادی و ناآگاهی و کم خردی فقط نشستن و منتظر یکی شکست بخوره هرهرکرکر بزنن زیر خنده تنها شما نیستید بانو اطراف ما از اینجور افراد حقیر و ناچیز هستند از خودت بپرس واقعا ارزش شما چقدره اینقدر که به اینا و حرفای بی ارزش و پوچی که یمزنن اهمیت بدی و زندگی خودتو نابود کنی به چه قیمتی اخه میخوای ادامه بدی به چه امیدی آخه؟!!!!

    http://www.hamdardi.net/thread-33428.html

    http://www.hamdardi.net/thread-32622.html

    تایپیکشو بخون فکر کنم خیلی زیاد شبیه تایپیک شماست.

    آینده انسانها در امتداد گذشته انهاست
    نجواهای دوران عقد بعد از عروسی تبدیل به فریاد می شوند

    اینکه فکر میکنی میتونی تغییرش بدی بریز دور این بنده خدا همینیه که میبینی دقیقا همین که توی کوچیکترین مشکلی کم میاره و کمرش خم میشه یعنی فقط باید به خودت تکیه کنی و امیدت به خودتب اشه توی مشکلات زندگیت و ایشون توی خوشی فقط کنارته.......................

    خیلی خسته ام با خوندن تایپیک شما خسته ترم شدم.
    بیخیالش شو آبجی
    جلوی ضضر رو از هرجایی بگیری منفعته
    داری روی باد سرمایه گذاری میکنی.

    خواهشا تایپیک های بالا را بخوان و تصمیم درست بگیر
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  7. کاربر روبرو از پست مفید khaleghezey تشکرکرده است .

    maryam240 (شنبه 27 تیر 94)

  8. #55
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 آبان 99 [ 11:16]
    تاریخ عضویت
    1392-10-21
    نوشته ها
    406
    امتیاز
    13,219
    سطح
    74
    Points: 13,219, Level: 74
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 547 در 219 پست

    Rep Power
    76
    Array
    با تشكر از نظرتون
    آخه اون وقتايي كه مياد شهرستان و منو ميبينه اخلاقاش خيلي بهتر ميشه اصلاً با اون آدم زمين تا آسمون فرق ميكنه دورو برم مياد بهم اهميت ميده ولي وقتي ميره ديگه همون مشكلات تكرار ميشه
    حق كاملاً با شماست ولي خيلي برام سخته آخه تا چند ماه پيش عشقو علاقه ي ما زبونزد همه بود الان انگار از عرش به فرش اومدم دارم دستو پا ميزنم كه به حالت قبل برگردونم زندگيمو ولي انگار به قول شما نميشه
    ديگه جدددي زنگ نزدم بهش منتظرم ببينم چيكار ميخاد بكنه هر چي خدا بخاد

  9. #56
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    سحر این پست مدیر را بخون. شاید کمکت کنه.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  10. #57
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    با سلام


    تاپیک از حد مجاز عبور کرده .

    لطفاً یک جمع بندی از راهنمایی های داده شده در چند سطر داشته باشید و بفرمایید چه اقداماتی پیرو این راهنماییها داشته اید و اینگونه تناپیک را برای قفل شدن آماده کرده و از طریق گزارش پست اعلام کنید تا قفل شود . در صورت نیاز می توانید تاپیک جدیدی برای راهنمایی بیشتر باز کنید . اگر چه توصیه بنده این هست که راهنمایی های مفید را تا مدتی بکار بگیرد و در صورتی که خیلی ضرورت داشت تاپیک جدید باز کنید .


    با تشکر





  11. #58
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 آبان 99 [ 11:16]
    تاریخ عضویت
    1392-10-21
    نوشته ها
    406
    امتیاز
    13,219
    سطح
    74
    Points: 13,219, Level: 74
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 547 در 219 پست

    Rep Power
    76
    Array
    بله چشم فرشته مهربان پيش يك مشاور خوب در تهران وقت گرفتم و الان يك روزه كه اصلاً ازش خبري نگرفتمو نميخام بگيرم.
    همونطور كه فرموده بوديد به حال خودش رهاش كردم ببينم چي ميشه اجازه بديد نتيجه مشاور و اين بي محلي كردنمو بدم بعد تاپيك رو ببنديد
    متشكرم از لطفتون

  12. #59
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 آبان 99 [ 11:16]
    تاریخ عضویت
    1392-10-21
    نوشته ها
    406
    امتیاز
    13,219
    سطح
    74
    Points: 13,219, Level: 74
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 547 در 219 پست

    Rep Power
    76
    Array
    الان دوروزه بهش زنگ نزدم ولي اصلاً انگار كه نه انگار حتي يه اس بهم نداده
    نميدونم چيكار كنم

  13. #60
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    زنگ نزنید لطفا
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  14. 2 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    maryam240 (شنبه 27 تیر 94), شیدا. (چهارشنبه 04 تیر 93)


 
صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 فروردین 94, 19:00
  2. راهي وجود داره كه حافظه قوي ام را مهار كنم؟
    توسط Sarvin در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 تیر 93, 15:44
  3. طرز تهيه ي منوي عاشقانه
    توسط yasa در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 70
    آخرين نوشته: جمعه 27 مرداد 91, 04:04
  4. شوهرم منو جلوي دوستاش زد
    توسط نوا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 شهریور 89, 16:48
  5. قضاوت از روي ظاهر (از داستانهاي مثنوي)
    توسط fnh63 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 فروردین 87, 04:07

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.