به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #16
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    پرهام گرامی
    بعضی ها اعتقاد دارند جواب خوبی، بدی هست.
    بعضی ها هم اعتقاد دارند جواب خوبی ، خوبی هست.

    شاید تعجب کنید و بگویید چه کسی می تواند اعتقاد داشته باشد جواب خوبی بدی و خیانت هست؟!
    جواب اینست که هر کس که فقط به لذت و خوشی خود فکر کنید و دیگران و زندگی دیگران برایشان مهم نباشد، آنگاه هر خوبی را با بدی می توانند جواب دهند.

    تو باید با خودت خلوت کنی
    با خودت حرف بزنی
    ببینی جزء کدام دسته از آدمهای بالا هستی.
    می توانی شرایط زن دادشت را در نظر نگیری، خواست و زندگی آنها برایت مهم نباشد.
    می توانی فقط به فکر خودت و لذتت و راحتی ات باشی.
    و همه خوبی های زن دادشت را بی خیال بشوی و خواست آنها برایت مهم نباشد و فقط دنبال خوشی فعلی خودت باشی.

    اگر اینطور بودی جزء دسته اول هستی که نتیجه خوبی کردن را بدی می دانی.

    اما اگر فکر کردی و گفتی با اینکه آنها مسئولیتی در قبال من به این شکل نداشتند. اما کار پدرانه و مادرانه کردند. از لذت خود گذشتند و برای من رنج کشیدند.
    حالا باید نتیجه قدردانی من را ببینند. ببینند که بذری که مواظبت کردند ، بدون آفت رشد کرده و آماده شکوفایی هست.
    جنینی که در این مدت حمل کردند، اکنون آماده تولد و استقلال هست.
    نباید این رنج را با خودخواهی، لذت جویی و فراز از مسئولیت بر تن آنها دائمی کنم. نباید خستگی را بر زندگیشان مستمر کنم.
    باید نتیجه کارشان را با به نتیجه رسیدن زندگی من ببینند.

    سعی کن بالغانه و مسئولانه تصمیم بگیری.
    چسبندگی و وابستگی برای کودکان به هنگام رفتن کلاس اول هست. که لذت درخانه ماندن را بر کسب علم مقدم می دارند. لیکن تو اکنون جوان رشیدی هستی که خودت باید همسری را تیمار داری کنی. باید دست نوازش را بر سر فرزندانت بکشی.
    گیرندگی تو به اتمام رسیده است. وقت آنست که از سایه تو خانواده ای برخوردار شود.
    حالا تو خود باید نقش مهربانی زن دادشت را برای همسرت و فرزندانت بازی کنی.

    تو حالا نیازمند بودی، ولی حالا با سرمایه جوانی و تدبر می توانی خودت نیاز همسر و فرزندانت را کم کم برآورده سازی.
    مرد باش. دست به کمر بزن.
    و ارتباطت را به تدریج با زن دادشت کم کن. بگذار خلوتشان بیشتر شود و شما آماده تولد گردی




    ===========
    پاورقی: البته یک اشتباهی مربوط به زن دادشت می شود که من اینجا عمدا صرفنظر کردم. و آن اینست که توجه نکردند که شما چقدر جنبه محبت را داری. لذا با محبت بیجا و زیادی ، شما وابسته شدی. که باید خودت سریعا این مسئله را حل و فصل کنی.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  2. 11 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    "پرهام" (چهارشنبه 04 تیر 93), Aras (چهارشنبه 04 تیر 93), del (چهارشنبه 04 تیر 93), Esssssi (چهارشنبه 11 تیر 93), khaleghezey (چهارشنبه 04 تیر 93), reihane_b (چهارشنبه 04 تیر 93), فرشته مهربان (چهارشنبه 04 تیر 93), واحد (چهارشنبه 04 تیر 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 04 تیر 93), بی نهایت (چهارشنبه 04 تیر 93), عشق آفرین (چهارشنبه 12 آبان 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. واقعا احساس گناه و عذاب وجدان میکنم کمکم کنید(چند وقتیه همش دوست دارم داستان های سکسی بخونم یا...)
    توسط ترسا1373 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 بهمن 92, 01:16
  2. چطوری به استادم نزدیک و دوست بشم؟؟
    توسط sahar amiri در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 تیر 92, 02:36
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 اسفند 90, 10:04
  4. خبر :80درصد دختران دبیرستانی دوست پسر دارند !
    توسط پندار در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 30 آذر 88, 09:42
  5. اگر داستان نویسی دوست دارید(اهل قلم)
    توسط سارا بانو در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 اردیبهشت 88, 18:26

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.