این که خانواده ها قراره برن باهاش صحبت کنند و مساله را حل کنند خیلی بهتره.
خودت را بیشتر از این توی رابطه تون، خراب نکن.
اگر بری و باهات دعوا کنه و برت گردونه یا حتی ممکنه راهت نده توی خونه، خیلی تحقیر می شی و اذیت می شی.
این کار را نکن.
این بلاهایی که وسط این دعواها داری سر خودت و شخصیت و غرورت می آری ترمیمش خیلی سخت است.
مواظب خودت باش.
من مشاور نمی شناسم. اما گاهی دیدم دوستان توی تالار به هم معرفی می کنند.










علاقه مندی ها (Bookmarks)