به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 27 خرداد 93 [ 21:10]
    تاریخ عضویت
    1393-3-27
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    24
    سطح
    1
    Points: 24, Level: 1
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    3
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    مرسی برای راهنمایی

    نوپو همسر من فقط فقط با من اینطور رفتار میکنه مثلا خواهر یا اقوامشون اگر به خیلی چیزا مقید نباشن همسرم توجهی نداره وفقط با من این حساسیت رو داره حتی خودش راحت شماره همه همکارای خانم و همکلاسی ها رو داره
    همسرم با خانم ها خیلی راحته من از اینکه من رو انقدر محدود میکنه ناراضی هستم. و حساسیتی که روی من داره روی بقیه نداره یا روی رفتار خودش. یعنی یه جورایی برای خودش مجازه برای من غیر مجاز و میگه مرد فرق داره و حدیث و روایات رو میگه. حتی میگه مرد می تونه هر وقت دلش خواست ازدواج دوباره و چند باره داشته باشه چون این چیزیه که خدا دستور داده. و اگر بد بود پیغمبر چند همسر با هم نداشت. یا مثال های دیگه

    Meinoush بله ولی قبل از ازدواج وقتی اومد خواستگاری خیلی ظاهرش بهتر بود خانواده خوبی داشت و خب میتونست اینده خوبی بسازه که خانوادم به خاطر خانوادش و خودش که از نظر اخلاقی به نظر خوب میومد موافق بودن من فکر نمیکردم این طور اخلاقی داشته باشه


    paiize68 نه چیزی رو ازش پنهان نمیکنم و هیچ بهونه ای از من نداشته ولی همیشه به همه چی شک داره و خیلی متعصبه و به مسائل شخصی من کار داره مثلا من باید مثل خودش لباس بپوشم نمازو روزه مثل خودش بگیرم یا مثلا همش بریم روزه و دعا با کارکردن من مخالفه و میگه گناه داره درصورتی که زمان ازدواج این چیزا رو نمیگفت.از نظر مهارت اون از من راضیه و ایرادی از من نمیگیره جز همین اجبار هایی که میکنه تو بعضی مسائل مثل نماز و روزه و دعا یا مثلا ظاهرم همیشه ساده باشه یا گوشیم ولی من نمیتونم واقعا قبول کنم این طرز زندگی رو دوستای خیلی مذهبی داره که خیلی تو ظاهر و رفتارش تاثیر میذارن و هروز هم بدتر میشه. دوستاش بهش گفته بودن که کسی که زنش رو کنترل نکنه بی غیرته یا اگر حرف زن رو گوش بدی مثل کفره

    الان نمیتونم انجمن آزاد عضو بشم اگر امکان داره همین جا سوال بپرسم لطفا راهنمایی کنید چی کار کنم خیلی خسته شدم از این زورگویی ها به من میگه خدا اینطور خواسته و من طبق دستورات خدا رفتار میکنم و باید همشه اطاعت کنی از همسرت


  2. کاربر روبرو از پست مفید Marjan.H تشکرکرده است .

    meinoush (یکشنبه 01 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. همسرم بیش از حد متعصبه
    توسط سپیده64 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 مرداد 94, 18:19
  2. جملات قصار بزرگان در مورد سخت گیری و تعصب
    توسط مدیرهمدردی در انجمن سخنان نغز و جملات قصار بزرگان
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 بهمن 90, 11:42
  3. مرد متعصب به کی میگن؟(بدبین)
    توسط پرستوی سفید در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 فروردین 90, 21:05
  4. تعصب بیش از حد شوهر خواهرم
    توسط شاپرک جون در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 03 اسفند 89, 07:58
  5. تعصب از کجا می‌آید؟
    توسط Niloo55 در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 12 تیر 88, 10:37

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.