من نه می گم قبول کن و نه می گم قبول نکن. کل چیزی که می دونم اینه که نباید از سر فشار و با هول و هراس تصمیم بگیری. ارامشتو اول از همه به دست بیار. بعد ببین چی می خوای بکنی.
به نظرم نیازه از ایشون توضیح بخواین که چرا این موضوع رو انقدر دیر به شما گفتن. می تونین با کمک مشاور این کارو بکنین. خود باکره بودن و نبودن برای من که البته دخترم اهمیتی نداره. اما اینکه گذاشتن دو هفته مونده به عروسی این موضوع رو گفتن نیاز به پرسش داره.
موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)