به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام الی جان
    اول اینکه عنوانت را از طریق لینک تماس با ما یا همون مثلث مشکی پایین و سمت راست پستت اعلام کن تغییرش بدن.چون عنوانت گویا نیست و هم دوستان نمی فهمند و هم اینکه خلاف قوانین هست که این تاپیک ها پیش بره.
    پس لطفا برای توجه بقیه به تاپیکت یه عنوان مناسب انتخاب کن.

    راستش متنت خیلی روان نیست.میشه بی زحمت تفکیک شده به این سوالات جواب بدی تا دوستان راحت تر راهنماییت کنند؟

    1)شما دقیقا سر چه مسائلی به نتیجه طلاق رسیدین؟ و از کی این موضوع براتون جدی شده؟ (لطفا کامل ولی بدون حاشیه توضیح بده)
    2)چه راهکارهایی انجام دادین؟مشاوره رفتین؟
    3)روابط عاطفی و ج چه طور هست؟
    4)احساس می کنم مشکلتون قابل حله ولی سیاست ندارید.
    5)بهتره به فکر درست کردن رابطه باشید.شما بچه دارید. برای طلاق همیشه وقت هست.
    6)حتما تاپیک های خانم she را وقت بذار و بخون.

    موفق باشی عزیزم.
    ان شاالله فردا بچه ها سر می زنند و راهنماییت می کنند.

    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  2. کاربر روبرو از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده است .

    toojih (شنبه 24 خرداد 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 مرداد 93 [ 15:32]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    219
    سطح
    4
    Points: 219, Level: 4
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    4

    تشکرشده 12 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها
    سلام الی جان

    اول اینکه عنوانت را از طریق لینک تماس با ما یا همون مثلث مشکی پایین و سمت راست پستت اعلام کن تغییرش بدن.چون عنوانت گویا نیست و هم دوستان نمی فهمند و هم اینکه خلاف قوانین هست که این تاپیک ها پیش بره.
    پس لطفا برای توجه بقیه به تاپیکت یه عنوان مناسب انتخاب کن.


    راستش متنت خیلی روان نیست.میشه بی زحمت تفکیک شده به این سوالات جواب بدی تا دوستان راحت تر راهنماییت کنند؟


    1)شما دقیقا سر چه مسائلی به نتیجه طلاق رسیدین؟ و از کی این موضوع براتون جدی شده؟ (لطفا کامل ولی بدون حاشیه توضیح بده)
    2)چه راهکارهایی انجام دادین؟مشاوره رفتین؟

    3)روابط عاطفی و ج چه طور هست؟
    4)احساس می کنم مشکلتون قابل حله ولی سیاست ندارید.
    5)بهتره به فکر درست کردن رابطه باشید.شما بچه دارید. برای طلاق همیشه وقت هست.

    6)حتما تاپیک های خانم she را وقت بذار و بخون.
    http://www.hamdardi.net/search.php?searchid=507256

    موفق باشی عزیزم.

    ان شاالله فردا بچه ها سر می زنند و راهنماییت می کنند.



    سلام.تشکر از راهنماییت.
    1-سر اینکه بهم بی توجه بود.نسبت به آینده بی خیاله.ثبات هیجانی نداره.یه روز خوبه فرداش بدون هیچ دلیلی میره تو لاک خودش وبه من بی توجهی میکنه.توی جمع کلا یادش میره منم هستم اونجا،نسبت به من احساس مسئولیت نداره.مثلا مریض میشدم با پدرم دکتر میرفتم ،لباس لازم داشتم با مادرم میرفتم ،با خودش یا خانواده اش بیرون میرفتیم از یک چیزی خوشم میومد خودم خرج میکردم،خرج دانشگاهمو پدرم میداد ،دو بار کار پیدا کردم گفتم منم کار کنم با هم زندگیمونو بسازیم یه الم شنگه ای راه انداخت نگذاشت برم سر کار،بهانه اش هم این بود دوست ندارم تو محیط مردونه کار کنی ،یا اگه تو بری سر کار دیگه از من خوشت نمی یادو...
    خودش سربازیش تموم شد من براش دنبال کار بودم ،همش از اول چشمشو به پدرش دوخته که یک روزی کار اون درست میشه و برای ما کاری انجام میده.
    من خیلی فداکاری ها کردم واسه زندگیمون ولی هیچ کدوم به چشمشون نیومد.5 سال کمه؟!!! 5 سال من عقد کرده بودم و تو خونه پدرم بودم و الانم باز هم خونه پدرم هستم.خوب اگه قرار بود من همش تو خونه ی پدرم باشم وخرجمو ایشون بده و به من هم بی توجهی بکنه واسه چی ازدواج کردم؟!!!!!!
    خودم خیلی پیش مشاور رفتم نتیجه نگرفتم.یکبار هم تو دوران نامزدی یک ماه بود که دنبالم نمی یومد منم که از رفتاراش خسته شده بودم میخواستم طلاق بگیرم بازهم به اصرار من با هم رفتیم مشاوره که چون مشاوره تمام حق رو به من داد و به شوهرم گفت که تلاش مادی و معنویت واسه زندگیت کم بوده چی بگه خوبه؟!!! گفت:مشاور آشنا یا فامیلتون بود آخه همش حق رو به تو داد ؟!!!!
    فقط بهانه اش واسه بی توجهی ها و بی مسئولیتی هاش این بود که اعصاب ندارم حوصله ندارم سربازی تموم بشه،کار پیدا کنم،مامانم با با دعواش شده،کار بابا درست بشه،بریم خونه سر زندگی خودمون ووووووو......خسته شدم از این بهانه هاش

    2-روابط عاطفی گفتم یه روز خوبه به زندگی امیدوارم میکنه یک هفته کاملا افسرده بی خیال
    3-مشکل من اگه فقط مالی بود که من تا الان باهاش کنار اومدم تا الان انگار نه انگار که من زن اون بودم تمام مخارج من رو خانواده ام دادن.من حتی از خیر مراسم عروسی و خرید و اینکه اونها خونه بگیرن گذشتم همه کارا رو خودم کردم
    حتی با اینکه خونه رو ما تهیه کردیم اسباب کشی کردم تمام هزینه ها رو پدرم داد و خودشو کشید کنار باز هم ذوق و شوق و خوشحالی نداشت که بعد 5 سال داریم زندگیمونو شروع میکنیم همش فکرش پیش خانواده اش بود.روز اسباب کشی از یک هفته قبل گفته بودم که جارو برقی و لوازم نظافت بیار رفت مامانشو اورد اونجا و گفت یادم رفته .مجبور شدم اونهارو هم خودم تهیه کنم.4 ساله آژانس کار میکنه دریغ از یه 100 هزار تومان پس انداز وقتی هم اعتراض میکنم میگه صرف نمیکنه فقط خرج ماشین و بنزین و گازو قسط 172 هزار تومانی میشه.میدونم که به پدرش میده و لی به روش نمیاوردم .
    4 خوشبختانه من چون بچه ندارم میخوام طلاق بگیرم.از آینده میترسم.خیلی بی خیال و بی توجه هستش .همچین آدمی نمی تونه پدر خوبی واسه بچه اش باشه .
    5-عید که قهر بودم من اومده بودم خونه پدرم فوری رفته بود مونده بود خونه مادرش اینها.نخواست یکبار بیاد خونمون و رو در رو ازم معذرت بخواد.رفتن مسافرت و پدرش هم واسم اظهارنامه تمکین فرستاد و خودم و خانوادمو کشید کلانتری ،به خودم و خانواده ام توهین کرد.اخه جواب خوبی های من و خانواده ام این بود؟!!!!! الان 3 ماهه که بطور جدی به طلاق فکر میکنم


    6-خانوادم قبلا با طلاق مخالف بودن ولی با رفتارهای اونها اصرار به طلاق دارن.
    ادمی که من 6 ساله همه کار کردم تا بیشتر به من و زندگیمون فکر کنه و تلاش کنه میتونه تغییر کنه؟ الان خیلی اصرار میکنه میگه قول میدم عوض شم کارای قبلیمو تکرار نکنم ولی وقتی عصبانی میشه قاطی میکنه هر چی از دهنش در میاد میگه و دلم میشکنه از حرفاش ومن دوباره نا امید میشم و با خودم میگم این عوض بشو نیست.
    7-همسرم خیلی وابسته خانواده اش هست تو دوران نامزدی اغلب سه نفره همه جا میرفتیم من و شوهرم و مادرش.اگه خانواده اش مسافرت میرفتن ما هم میرفتیم .با خانواده من یا مراسم فامیلای من میرفتیم با من حرف نمی زد و اخم میکرد.جاهایی که من دوست داشتم نمی رفتیم فقط جایی که باید اون و مادرش خوشش بیاد میرفتیم.نامزدی میرفتم خونشون اغلب مادرش و اون و برادرش میرفتن تو یه اتاق میشستن و من تنها با پدر شوهرم میشستم تلوزیون نگاه میکردیم و پدر شوهرم هم اصلا حرف نمی زنه .نه تنها با من با بچه هاشم اونطوریه.پدر شوهرم هم خیلی وابسته مادر و خواهراشه.من میترسم آینده ما هم بشه عین زندگی پدر شوهر و مادر شوهرم.اونها اصلا زندگی خوبی ندارن پدر شوهرم کتک کاری میکنه بد دهنی میکنه با خانواده ی زنش هم ارتباط نداره.

    8-اینها رو به شوهرم میگم میگه من به پدرم نکشیدم زندگی ما اونجوری نمیشه
    ولی در عمل ....
    9-همه میگن الان باهات مهربونه میخواد تو رو فریب بده که هم ماشینتو از دستت بگیره هم سرویس طلایی که گرفته واست رو.چون مدام میگفت اژانس طرح گذاشته باید ماشین به نامم بشه تا برم کارت شهری بگیرم و طلاهاتو بفروش خونه اجاره کنیم.
    این خلاصه ای از زندگی من هستش خیلی چیزا هستش که نخواستم خستتون کنم.

  4. کاربر روبرو از پست مفید eli.e تشکرکرده است .

    m.reza91 (یکشنبه 25 خرداد 93)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 مرداد 93 [ 15:32]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    219
    سطح
    4
    Points: 219, Level: 4
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    4

    تشکرشده 12 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آخه چرااااااااا چرا بچه ها راهنماییم نمی کنید؟!!!!!

  6. کاربر روبرو از پست مفید eli.e تشکرکرده است .

    m.reza91 (یکشنبه 25 خرداد 93)

  7. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 مرداد 93 [ 15:32]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    219
    سطح
    4
    Points: 219, Level: 4
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    4

    تشکرشده 12 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چرا کسی به من توجه نمی کنه؟!!!

  8. کاربر روبرو از پست مفید eli.e تشکرکرده است .

    m.reza91 (یکشنبه 25 خرداد 93)

  9. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 06 شهریور 00 [ 17:16]
    تاریخ عضویت
    1393-3-20
    نوشته ها
    188
    امتیاز
    9,113
    سطح
    64
    Points: 9,113, Level: 64
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 237
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First Class5000 Experience Points
    تشکرها
    172

    تشکرشده 281 در 129 پست

    Rep Power
    43
    Array
    دو دل بودن برای مدت طولانی اصلا برای آینده شما خوب نیست
    چون عمر و وقت ارزشبند رو از شما میگیره
    دودلی باعث میشه به جایی عمل فقطط بشینیمد چه کنم چه کنم بگید
    6 سال زمان زیادیه
    ه
    هرچه سریعتر تصمیم قطعی بگبرید و اقدام کنیمن توصه به طلاق نمیکنم و هیچ کس دیگری هم به شما نخواهداهد گفت طلاق بگبرید
    این زندگی شماست و تصمیم نهایی فقطط به عهده شماست
    شما بهتر از همه میدونیمد که چی خوبه فقطط شجراعت عمل کردن ندارید

  10. کاربر روبرو از پست مفید maadar تشکرکرده است .

    eli.e (دوشنبه 02 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.