اول اینکه عنوانت را از طریق لینک تماس با ما یا همون مثلث مشکی پایین و سمت راست پستت اعلام کن تغییرش بدن.چون عنوانت گویا نیست و هم دوستان نمی فهمند و هم اینکه خلاف قوانین هست که این تاپیک ها پیش بره.
پس لطفا برای توجه بقیه به تاپیکت یه عنوان مناسب انتخاب کن.
راستش متنت خیلی روان نیست.میشه بی زحمت تفکیک شده به این سوالات جواب بدی تا دوستان راحت تر راهنماییت کنند؟
1)شما دقیقا سر چه مسائلی به نتیجه طلاق رسیدین؟ و از کی این موضوع براتون جدی شده؟ (لطفا کامل ولی بدون حاشیه توضیح بده)
2)چه راهکارهایی انجام دادین؟مشاوره رفتین؟
3)روابط عاطفی و ج چه طور هست؟
4)احساس می کنم مشکلتون قابل حله ولی سیاست ندارید.
5)بهتره به فکر درست کردن رابطه باشید.شما بچه دارید. برای طلاق همیشه وقت هست.
6)حتما تاپیک های خانم she را وقت بذار و بخون.
موفق باشی عزیزم.
ان شاالله فردا بچه ها سر می زنند و راهنماییت می کنند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)