سلام.
به همدردی خوش اومدید.
دوست عزیز، شما یه مرد هستین با تجربه بیش از سه دهه تجربه زندگی نیروی جوونی. به عبارتی شما جز قوی ترین افراد جامعه محسوب می شین. با اینحال تجربه طلاق تاثیر بدی روی شما گذشته. بعد از چند ماه همچنان به فکر همسرتون و خوبی هاش هستین. زتدگیتون بی معنا شده و احساس شکست می کنید.
حالا حال یک زن رو در نظر بگیرید اونم در اجتماعی که نه تنها حمایتی ازش نمی کنه بلکه بعضا به دیده تحقیر هم ممکنه بهش نگاه بشه. این خلا عاطفی و تنهایی می تونه آدم رو به هر کاری وادار کنه. صد البته منظورم تایید کار ایشون نیست اما شما نباید شرایط فعلی رو به زمان ازدواجتون تعمیم بدین یا صرف برقراری ارتباط با شخصی رو دلیل بر وجود احساس بدونید.
توصیه می کنم دست از تجسس در کار همسرتون بردارید. سعی کنید مدتی از چیزایی که شما رو به یاد طلاقتون میندازه دوری کنید. اگر می تونین مسافرت برین یا چند هفته ای رو در کنار خونواده یا دوستانتون بگذرونید. اگر می خواید بیاین اینجا و در موردش صحبت کنید. بگین علت جدایی چی بود. چرا پیش هم برنمیگردین...








علاقه مندی ها (Bookmarks)