ذوست عزیز مراقب باش موقعیت حساسیه بی آبرو میشی
اینکه گفته به خاطر نمره نیست یعنی به خاطر نمره هست.
یادمه یه بار برای یه استاد مرد تو دانشگاه همچین اتفاقی افتاده بود تازه دختر شوهرم نداشت ولی همین رفتارا رو نشون می داد یه بار که براش گل برده بود اون استاد بهش گفته بود اگر یک بار دیگه این کارو تکرار کنید به حراست اطلاع می دم و از این درس هم می ندازمت و اونم رفت دنبال کارش
شما هم باید دقیقا همین کار و انجام بدید
و اگر واقعا هم تکرار کرد باید با مسئولینی که تو دانشگاه هستن موضوع رو مطرح کنید
ادامه دادن این موضوع برای شما خیلی خطرناکه کسی که تا این حد وقیحه که با وجود همسر بدون هیچ حجب و حیایی میاد به شما اینا رو می گه ادم نادرستیه و پای همه چی هست حتی اینکه بعد بگه شما اغفالش کردید یا حتی تهدیدتون کنه برای نمره یا هرچیزی به هر حال قوی باشید و به خاطر یه لحظه وسوسه زندگیتو نو نابود نکنید
اون داره تحریکتون می کنه به منظوری و سواستفاده ای
کاملا واضحه ایمیلشم پاک نکنید و نگه دار خودتونم مطلقا بهش نه ایمیل بدید و نه حرف خارج از عرفی بهش بزنید
به هر امیدوارم متوجه موقعیت حساسی که توش قرار گرفتید باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)