حسین ی جمله می گم و بس
نماز اوله وقت (ب شرط اینکه نخوای فقط ی نمازی خونده باشی از ه قلب برا نمازت وقت بذار بقیش حله)
التماس دعا
تشکرشده 603 در 163 پست
حسین ی جمله می گم و بس
نماز اوله وقت (ب شرط اینکه نخوای فقط ی نمازی خونده باشی از ه قلب برا نمازت وقت بذار بقیش حله)
التماس دعا
[SIGPIC][/SIGPIC]
فرداي قيامت كه گرفتار ترينيم
وحشت زده و بي كس و بي يار ترينيم
آنقدر طرفدار من و توست ابالفضل
انگار نه انگار گنهكار ترينيم
السلام عليك یا ابا الغوث
فرشته اردیبهشت (جمعه 12 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)