شما مشخص نکردی که می خوای با این طرف دوست بشی یا نه؟! اگه میخوای دوست شی که میتونی همینجوری ادامه بدی و آخر قضیه و اینکه در آینده چی بشه هم نامشخصه. اگه نمیخوای دوست بشی و میخوای طرف رو پیدا نکنه که اصلا نباید تنها سوار ماشینش شی یا هر جلسه بخوای باهاش بری و نباید تعارفش رو اصلا و ابدا قبول کنی. در ضمن زیادی هم نباید به پسر جماعت به بهانه های مختلفی که جور میکنن کمک کرد یا به قول خودت تقلب رسوند و الا اکثریتشون یه فکرای دیگه توی سرشونه. اگه هم کلا تنها مسئله ای که داری اینه که دو تا دختر دیگه سوار ماشینش بوده و میخواسته تو رو دست به سر کنه که مثلا با اونا برخورد نداشته باشی! الان مشکل چیه؟ حتما فکر کردی خیلی برای این طرف خاص هستی، نه دختر خوب تو هم یکی از دهها دختری هستی که این آقا پسر باهاشون در ارتباطه و ازشون استفاده میکنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)