سلام دوست خویم
همونطور که خودتم گفتی مسئله ای که شما مطرح کردی مشکلی نیست که دوستان بخان به شما مشاوره بدن یا حتی همدردی کنند ...
اما از نظر من اولا شما باید کمی درجه علاقه تونو توی روابط دانشگاهی کاهش بدین... دوستی توی دانشگاه اونهم توی دوران ارشد اصلا چهر زیبایی نداره چون شما دنیا دیده تر شدین و باید تشخیص بدین همین الان هم چهره شما بین دوستان دیگه و همکلاسی های مذکر تون تا حدودی مخدوش شده و ممکنه که شما رابطه سالمی با اون آقا داشته باشید اما وقتی هر روز با ایشون پارکینگ دانشگاه رو جلوی چشم همه ترک میکنید باید درک کنید که دیگران چه فکرهایی که در مورد شما نمیکنند و شما نماد خوبی از ضرب المثل " آش نخورده و دهن سوخته" خواهید شد بنابراین کم کم از ایشون فاصله بگیرید چون خودتونم متوجه شدید که این آقا کمی در کارهاشون صادقانه عمل نمیکنند و ممکنه خدایی نکرده به شما و نجابت تون صدمه وارد کنند شما بسیار با ارزش هستید و ارزش شما این شخص نیست... کمی از افکار و رفتار منفعل و کودکانه فاصله بگیرید
بخشید کمی تند رفتم... ناراحت میشم که میبینم دوست عزیز و متینم قدر خودشو نمیدونه








علاقه مندی ها (Bookmarks)