به نظر من در شان یک دختر جوون نیست،که سوار ماشین همکلاسی پسر بشه.
حالا اگر هوا تاریک بود بارونی بود ماشین گیر نمیومد اشکال نداره دو سه تا دختر
سوار ماشین همکلاسی پسر بشن،ولی این raviyei که پیش گرفتی صورت خوشی
نداره.اگر این دفعه تارف کرد محترمانه ردش کن،توی دانشگاه م اجازه نده زیاد دورت
بچرخه،یه وقت می بینی تو موقعیتی قرار گرفتی که انتظارشو نداشتی.
پست هم آوا بسیار بجا و درسته.








علاقه مندی ها (Bookmarks)