با توجه به مذهبی بودنش،ایشونو فقط با چادر بسته دیدی؟با اینکه ایشان چهره ی بدی هم ندارند ولی وقتی من با ایشان صحبت می کنم اون شور و شوق و احساس و هیجانی که باید در من ایجاد شود ، نمی شود و ایشان یجورایی در چشم من مثل یک آدم خوب هستن اما اون حسی که باید نسبت به ایشون بعنوان همسر داشته باشم اون حس ندارم .







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)