دوست عزیزم سلام
هر انسانی تو زندگیش یه اشتباهاتی میکنه و این خیلی خوبه که متوجه اشتباهت شدی وتوبه کردی.تو اولا کارت یعنی اینکه به همسرت گفتی کار خیلی اشتباهی بود.
درسته بین زن و شوهر هیچ رازی نباید باشه اما این عمل تو از نظر عقلانی به هیچعنوان درست نیس.مطمئن باش خدا اونقدر بنده هاشو دوس داره که نذاره آبروت بره.اماتو خودت پیش شوهرت خودتو بد کردی.اون الان نسبت به تو بی اعتماده وکاری نمیتونیبکنی.تنها راه حل تو صحبت کردن با ملایمت و مهربونیه با شوهرت.اولین قدمتم اینهجلب اعتماد کنی وگرنه باید دس بکشی.
سعی کن ارتباطتو با خدا بیشتر کنی.ادمی جایز الخطاست !
خدا رحیمه پس رو سیات نمیکنه مطمئن باش.








علاقه مندی ها (Bookmarks)