سلام مریم خانم
زندگی یک طرفس وشمانمی تونین دوباره برش گردونین
شماخودت بهترازهرکس دیگه ای میدونید که این آقاپسر مثل یه چاهیه که تومسیرزندگی شما قرارگرفته پس باید سعی کنین ازروش بپرین چون چاره دیگه ای نداریدیاهم باید باسربرین داخل چاهی که تهش فقط ناراحتی وعذابه.
من میدونم شمابهترازمن میدونیدکه خداسرراه بندش مشکلی نمیزاره که بنده نتونه مشکل رو حل کنه،به نظر من شماتوکل کن به اون بالایی وتمام تلاشت روبکن که ازاین چاه بپری اون وقت خداخودش دستت رومیگیره.
اگه شرایط زندگی ودانشگاهتون اجازه میده وازنظروقت هم مشکلی ندارین برین دنبال کارایی که بهش علاقه دارین مثل موسیقی ونقاشی وطراحی یا قران یاهرورزشی که دوست دارین چون اگه وقتتون روپرکنید دیگه وقت نمیکنید به اون فکر کنیدوبه خوبی وخوشی دانشگاه روتموم میکنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)