
نوشته اصلی توسط
mohammad-ra
فرشته اردیبهشت خواهش میکنم کمک کنید چون مشکلات بنده رو تشخیص دادید و با ادامه دادن راهنماییتون شاید باعث خیری بشید و دعا بنده پشت سرتون باشه...
سلام دوباره
حدس میزنم که شاید نوشتمو نبینی ولی مینویسم
من معذرت میخام پیگیر تاپیکت بودم اما بدلایلی نمیتونستم بیام
بله من میفهم مشکل شما رو درک میکنم
و همون پست قبلی هم که نوشتم جواب توشون بود قرار بود درموردش تامل کنی و رو خودت کار کنی
اونا فقط سوال نبودن جواب هم بودن دقت نکردی؟؟!!
اونطور که معلوم بود مشکل شما ریشه در عزت نفس و اعتماد به نفست داره
باید خودت رو دوست داشته باشی تا بتونی متعلقات به خودت رو هم دوست بداری
فک کن ببین چطور میتونی برا خودت ارزشمند شی؟
- - - Updated - - -
درسته روانشناس میتونه راهنماییت کنه ولی بهترین روانشناس خودتی باید به شناخت برسی و بخایی با اراده باشی
در غیر این صورت نه تاپیک فایده داره نه مشاوری که پولای هنگفتی هزینش میکنی.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
علاقه مندی ها (Bookmarks)