به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 34
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 مرداد 96 [ 23:40]
    تاریخ عضویت
    1392-3-09
    محل سکونت
    گیلان
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    4,808
    سطح
    44
    Points: 4,808, Level: 44
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 142
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,335

    تشکرشده 839 در 268 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    43
    Array
    سلام محمد اقا.چطوری داداش من ؟

    بنده تو تاپیک قبلی شما هم حضور داشتم.چه در اون تاپیک و چه اینجا دوستان راهنمایی های خوبی کردن.بخصوص فرشته مهربان در همون تاپیک.

    خب جواب شما در یک کلام اینه : سخت نگیر.ولی مشکل اینه که نمیتونید سخت نگیرید چون متاسفانه بخاطر تعلل در انجام یه اقدام جدی این مشکل روز به روز با شما بزرگتر و قدرتمند تر شد.بنده هم با نظر خواهر خوبم شبنم خانم موافقم که شما حتی در انتخاب پزشکتون هم دارید سختگیری می کنید.

    نمیدونم اینجا چرا اینجوریه هر تاپیکی که میزنی یه نفر فقط یه بار میاد و راهنمایی میکنه و دیگه میره و دیگه پشت سرشم نگاه نمیکنه واقعا چرا؟؟؟؟
    خب شما باید اول یه تغییراتی در رفتارت نشون بدی تا دوستان بیان و حرف جدیدی اگه دارن رو بزنن دیگه(یعنی دوستان تاثیر پذیری شما رو ببینن).گرچه بنده فکر می کنم شما مشکلت با این پست گذاری ها حل نمیشه.باید حتما حضوری برید پیش یه روان شناس و شاید در کنارش روانپزشک.

    یه بار گفتم باز عرض می کنم.بنده نگران این نیستم که شما از خرید اکسپریا راضی هستی یا نه یا ..... !!! بنده نگران روزی هستم که شما ازدواج کنید و اون دختر بی خبر از همه جا رو مدام روی ترازو بذاری و با دیگران قیاس کنی.

    الان که توفیق دارم و به لطف مدیر محترم پر رنگ شدم ، تاپیکتون رو تو لیست تاپیکهای نیازمند به حضور کارشناسان قرار میدم.امیدوارم هر چی زودتر مشکلتون حل بشه.

    احتمالا منم همین یه پست رو میذارم.چون به جمله ای که بعنوان امضاء زدم زیر پستم معتقدم.


    فقط خدا
    بزرگترین مصیبت برای یک انسان این است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته

    باشد نه شعور
    لازم برای خاموش ماندن



    ژان دلابرویه



  2. 3 کاربر از پست مفید faghat-KHODA تشکرکرده اند .

    earth (چهارشنبه 14 اسفند 92), sara 65 (پنجشنبه 15 اسفند 92), shabnam z (پنجشنبه 15 اسفند 92)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 19 اردیبهشت 93 [ 20:18]
    تاریخ عضویت
    1392-2-24
    نوشته ها
    283
    امتیاز
    1,885
    سطح
    25
    Points: 1,885, Level: 25
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    686

    تشکرشده 569 در 244 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام


    خدارو شکر شما زنده هستید ومیخواید زندگی کنید...
    حتما در آینده باز هم به راهکاری نیاز دارید تا مثل الان حس پشیمونی نیاد سراغتون.

    خب واسه لپ تاپ که میتونید ارتقاءبدید .
    اما اگر فقط ظاهرشو میگید که من نمیدونم.


    فقط خدا محترم امضا تون واسه این تالار به جاست اما خیلی تنده.

    به این نتیجه رسیدم که حرفای منم از دسته اوله ونباید جزءدسته دوم باشم.

  4. کاربر روبرو از پست مفید earth تشکرکرده است .

    faghat-KHODA (پنجشنبه 15 اسفند 92)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array
    فرشته اردیبهشت خواهش میکنم کمک کنید چون مشکلات بنده رو تشخیص دادید و با ادامه دادن راهنماییتون شاید باعث خیری بشید و دعا بنده پشت سرتون باشه...

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array

    Wtfgay

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    سلام اقای محمد را

    این چند حالت میتونه داشته باشه

    -شما
    کمالگرایی و تقریبا دنبال بهترین ها میگردیدو به وضع موجود راضی نیستی قانع نمیشی چون بهترین ها مطلق نیستن و نسبی ان. خیلی هم از خودت انتظار داری

    در واقع کمالگرایان شخصیت های وسواسی دارند که کاملا در نوشته های شم علایم وسواس هست مشهوده

    http://www.hamdardi.net/thread-21869.html

    http://www.hamdardi.net/thread-15051.html

    چقدر درباره علت کارهای وسواسیت فکر کردی؟

    هدفت از خریدن گوشی یا سرامیک و لپتاپ چیه؟

    همشون برا اینن که ازشون استفاده کنی و در نهایت به اون حس ارامش برسی...اینطور نیست؟

    بیشتر خودتو کنکاش کن ببین دنبال چی هستی که به وسواست دامن میزنه دنبال تایید دیگرانی؟ میخایی خیلی ازت تعریف کنن؟ میخای نفر اول باشی؟ نمیخایی هیچ نقصی در کار باشه؟
    تنوع طلبی؟

    - حالت دیگه ای که خیلی تو رفتار دیگران و احساساتشون مشاهده میشه اینه که گاهی افرادی که عزت نفس پایینی دارن و خودشونو قبول ندارن بعد ازینکه چیزی رو بدست میارن ازش خوششون نمیاد چون وصل شده به وجود خودشون ...

    در مقابل این گروه کسانی هستند که بعد ازینکه چیزی رو متعلق به خودشون دونستند خیلی بهش ارج میدن طوری که دیگران هم ارزوی داشته های اونو میکنن..

    فک کن ببین قبل ازینکه سرامیک یا لپتاپ و گوشی رو بخری چقدر دربارش مطمان بودی و دوسشون داشتی؟ بعد خرید این حس ایجاد شده؟

    این سوالا رو هم جواب بدین لطفا:

    چه چیزی در زندگیت هست که بهش میبالی؟ به چی افتخار میکنی؟

    چقدر خودتو دوست داری؟

    بهترین راه این هست که شما تو تالار مقالات رو بخونین فک کنین ببینین علت کارات به کدوم نزدیکه؟ کمال گرایی؟ وسواس بیش از حد؟ اعتماد به نفس پایین؟ یا هرعلت دیگه

    بعد ازون میتونی با سوال دقیق و مساله مشخص حلش کنی.

    البته اگه درباره اون سوالات جواب بدی و بیشتر از احساساتت و طرز فکرت بنویسی دوستان هم کمکت میکنن تا علتش مشخص بشه.


    - - - Updated - - -



    تلاش بدون زیربنا جواب نمیده غصه ای که میخوری دلیل داره نمیتونی با این جمله که "باشه دیگه غصه نمیخورم" خودتو اروم و قانع کنی.

    باید زیربنای فکری غلطی که داری رو بهم بریزی باید ویرانش کنی و با افکار درست و متعادل جایگزین کنی

    مثلا تو این فکر و اعتقادو تو ساخت فکریت داری:"
    من باید بهترین و بی عیب ترین باشم" اگه اینطور نباشی به تبع اون فکر ،احساس " ناکامی و سرخوردگی و غصه" ایجاد میشه.
    میتونی جایگزین کنی با"
    من به اندازه خودم تلاشم رو میکنم و مطمانا کارم بدون عیب و نقص نخاهد شد و ایرادی خواهد داشت ولی با این وجود تلاش و انتخاب هام رو دوست دارم"
    باز اگه نشد احساست میشه: "
    بازم از خودم ممنونم که تلاشم رو کردم و خوشحالم چون میدونم هیچ کاری و هیچ کسی بی عیب نیست" .

    چون احساس از طرز فکر نشات میگیره و بخودی خود خاموش نمیشه . احساس، لایه سطحی افکار و اعتقادات ماست.

    شما تو همه ی تاپیکا ی بار نظر میدید و دیگه پشت سرتون هم نگاه نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟
    اگه میخواستید اینطوری راهنمایی کنید همون اولش کمک نمیکردی بهتر بود...

  7. کاربر روبرو از پست مفید mohammad-ra تشکرکرده است .

    فرشته اردیبهشت (جمعه 15 فروردین 93)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array
    دوستان شما میگید برو پیش روانشناس من پارسال واسه همین مشکلی که تو این تاپیک نوشتم پیش روانشناس رفتم فایده نداشت(البته اون موقع خیلی کمتر بود و مثل الان حاد نبود)امسال هم حدود 2 ماه و خورده ای قبل پیش یکی دیگه رفتم اون هم فقط یه سری دارو داد و تمام و هیچ اثری هم تو این غصه خوردن بعد خرید هر چیزی نداشت الانم که حدود 10روزی هست که پیش یه روانشناس دیگه میرم که اونم با ابن که از قبلیا بهتر بوده ولی فقط حرفایی که خودم به خودم تو این 2 سال میگم رو بهم گفته و اصلا تو این ده روز (4جلسه)حالم بهتر نشده هیچ بدتر هم شده. . .آخه حرفم رو بکی بگم من الان زندگیم شده غصه خوردن بخدا حالا زدم تو خط غصه خوردن گوشی که واسه خواهرم گرفتم......نمیدونم این چه حس کوفتی ایه که تو وجودم ریشه دوانده و هر سعی و تلاشی میکنم فایده نداشته ....

  9. کاربر روبرو از پست مفید mohammad-ra تشکرکرده است .

    meinoush (شنبه 24 اسفند 92)

  10. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array
    این سایت قبلنا خیلی خیلی بهتر بود ولی الان فکر میکنم هرکی که عشقتون بکشه جوابش رو میدین و هر کی هم که خوشتون نیاد جوابش رو نمیدید.

  11. کاربر روبرو از پست مفید mohammad-ra تشکرکرده است .

    meinoush (شنبه 24 اسفند 92)

  12. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad-ra نمایش پست ها
    فرشته اردیبهشت خواهش میکنم کمک کنید چون مشکلات بنده رو تشخیص دادید و با ادامه دادن راهنماییتون شاید باعث خیری بشید و دعا بنده پشت سرتون باشه...
    سلام دوباره
    حدس میزنم که شاید نوشتمو نبینی ولی مینویسم
    من معذرت میخام پیگیر تاپیکت بودم اما بدلایلی نمیتونستم بیام
    بله من میفهم مشکل شما رو درک میکنم
    و همون پست قبلی هم که نوشتم جواب توشون بود قرار بود درموردش تامل کنی و رو خودت کار کنی
    اونا فقط سوال نبودن جواب هم بودن دقت نکردی؟؟!!
    اونطور که معلوم بود مشکل شما ریشه در عزت نفس و اعتماد به نفست داره
    باید خودت رو دوست داشته باشی تا بتونی متعلقات به خودت رو هم دوست بداری
    فک کن ببین چطور میتونی برا خودت ارزشمند شی؟

    - - - Updated - - -

    درسته روانشناس میتونه راهنماییت کنه ولی بهترین روانشناس خودتی باید به شناخت برسی و بخایی با اراده باشی
    در غیر این صورت نه تاپیک فایده داره نه مشاوری که پولای هنگفتی هزینش میکنی.
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  13. کاربر روبرو از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده است .

    پونیو (جمعه 15 فروردین 93)

  14. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    سلام دوباره
    حدس میزنم که شاید نوشتمو نبینی ولی مینویسم
    من معذرت میخام پیگیر تاپیکت بودم اما بدلایلی نمیتونستم بیام
    بله من میفهم مشکل شما رو درک میکنم
    و همون پست قبلی هم که نوشتم جواب توشون بود قرار بود درموردش تامل کنی و رو خودت کار کنی
    اونا فقط سوال نبودن جواب هم بودن دقت نکردی؟؟!!
    اونطور که معلوم بود مشکل شما ریشه در عزت نفس و اعتماد به نفست داره
    باید خودت رو دوست داشته باشی تا بتونی متعلقات به خودت رو هم دوست بداری
    فک کن ببین چطور میتونی برا خودت ارزشمند شی؟

    - - - Updated - - -

    درسته روانشناس میتونه راهنماییت کنه ولی بهترین روانشناس خودتی باید به شناخت برسی و بخایی با اراده باشی
    در غیر این صورت نه تاپیک فایده داره نه مشاوری که پولای هنگفتی هزینش میکنی.
    از همون زمانی که استارت این تاپیک رو زدم شروع به تلاشهایی برای ایجاد تغییرات در خودم کردم و اگه موفقیت در این کار بین 0تا10 باشه و مینیمم موفقیت در تغییر دادن خودم 0 و ماکزیمم اش 10 باشه من الان در پله ی 1ام هستم...ولی یه چیزی اتفاق افتاده و متاسفانه اینه که به همه ی چیزای که نسبت بهش احساس پشیمانی دارم دیگه یه جور حسه تنفر پیدا کردم که نمیدونم چطوری میشه درمانش کرد ولی خوشبختانه رو بالا بردن اعتماد بنفس خودم خیلی موفق بودم که امیدوارم این تلاشها موقتی نباشه و ادامه دار باشه....

  15. کاربر روبرو از پست مفید mohammad-ra تشکرکرده است .

    فرشته اردیبهشت (یکشنبه 24 فروردین 93)

  16. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 01 فروردین 98 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1391-9-10
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    9,513
    سطح
    65
    Points: 9,513, Level: 65
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 137
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,478

    تشکرشده 1,276 در 407 پست

    Rep Power
    75
    Array
    دقیقا همین مشکل باعث شده که تا الان بیدار باشم و هیچ جوری هم نمیتونم خودمو آروم کنم!! واقعا حیف از عمر ما که اینطوری برای غصه خوردن تلف شه!
    یعنی هیچ درمانی به جز روانپزشک نیست؟

  17. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sara 65 نمایش پست ها
    دقیقا همین مشکل باعث شده که تا الان بیدار باشم و هیچ جوری هم نمیتونم خودمو آروم کنم!! واقعا حیف از عمر ما که اینطوری برای غصه خوردن تلف شه!
    یعنی هیچ درمانی به جز روانپزشک نیست؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط sara 65 نمایش پست ها
    دقیقا همین مشکل باعث شده که تا الان بیدار باشم و هیچ جوری هم نمیتونم خودمو آروم کنم!! واقعا حیف از عمر ما که اینطوری برای غصه خوردن تلف شه!
    یعنی هیچ درمانی به جز روانپزشک نیست؟
    خانم من خودم تا یک هفته پیش با همین مشکل روبرو بودم تا این که مستند راز رو دیدم و با قانون جذب آشنا شدم و بعدش صحبت های استاد عباس منش رو در همین مورد گوش دادم که حتی قانون جذب در قرآن کریم هم اومده و با تغییر افکارم خدارو شکر دیگه مثل قبلآ ها نیستم البته بگم که بقول خود سید حسین عباس منش افکار ما مثل ملاتی که اینقدر ادامه دار بوده دیگه روی هم جمع شده و این افکار جدید رو اینقدر با تکرار کنیم تا دیگه با اون آدم و اون عقاید مزخرف مثل نامامیدی و غصه خوردن و حسرت خوردن های مسخره رها بشیم....فقط حتما حرفم رو جدی بگیرید تا مثل من دنیا تون زیر و رو بشه

  18. 2 کاربر از پست مفید mohammad-ra تشکرکرده اند .

    sara 65 (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 30 اردیبهشت 93)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصميم گرفتم كمتر رفت وامد كنم و كمتر غصه بخورم،درسته كارم؟
    توسط Somebody20 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 دی 93, 16:35
  2. پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 اسفند 92, 17:43
  3. غصه دار موقعیت های هدر رفته داره هستم
    توسط *niki در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 فروردین 91, 14:19
  4. پس خواسته های من چی میشه؟
    توسط w810i در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 27 دی 87, 21:17
  5. خسته شدم از این همه دعوا و غصه
    توسط صداقت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 30 آذر 87, 15:05

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.