
نوشته اصلی توسط
maryam525
19 سالمه . نه من تا به حال خواستگار نداشتم و همین منو خیلی عذاب میده .
19 سال که سنی نیست.تازه شروع هست.یادمه اولین خواستگاری که داشتم در 20 سالگی بود.اصلا نگران نباش مریم جان.عذاب بابت چی بکشی.
سعی کن مطالعه ات در در مورد ازدواج و معیارهات بالا ببری.میتونی از همین تالار استغاده کنید.من 24 سالم هست.هنوز هم مجردم .تازه اگه خدا بخواد میخوام ازدواج کنم.
دختر خوب یه نصیحت خواهرانه بهتون میکنم هیچ وقت به سمت دوستی با جنس مخالف نرو.
انشاالله با کسب تجربه و مطالعه یه همسر شایسته و مناسب انتخاب کن.
برای اینکه احساس تنهایی نکی رابطه ات با خوانواده رو بیشتر کن.با دوستان هم جنست برو گردش و تفریح و سینما.
به درسهای دانشگاهت رسیدگی کن.فعالیتهایی که دوست دارید رو انجام بدید.
فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …
ویرایش توسط ستیلا : چهارشنبه 14 اسفند 92 در ساعت 21:13
علاقه مندی ها (Bookmarks)