سلام خانم she.امیدوارم همیشه خوشحال و خوش بخت باشید
یه سوال داشتم...
من باشوهرم دررفتارش با خودم با بقیه و حتی رفتارش با خودش مشکل دارم.البته مدتیه درقبال رفتارهاش برای جلوگیری از غر زدن وایجاددعوابیشتر سکوت میکنم.هرچند راضی نیستم.
میخواستم بپرسم شما چطور با این مشکل که ته دلتون اجازه بدین شوهرتون هرجور میخواد رفتار کنه کنار اومدین؟








بیشتر سکوت میکنم.هرچند راضی نیستم.

علاقه مندی ها (Bookmarks)