به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 81
  1. #21
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    سلام دوستان. مرسی آقای علیرضا

    الهام جان من هنوز آدم منفعلی هستم. به اندازه کافی صریح و محکم حرف نمیزنم . وگرنه موضوع خاصی در بین نبود. باید بهتر تصمیم بگیرم و رفتارهام همه با حرفام و اهدافم هماهنگ باشه تا طرف مقابلم هم بدونه چی از می خوام.

  2. 6 کاربر از پست مفید she تشکرکرده اند .

    alireza35 (شنبه 10 اسفند 92), khaleghezey (شنبه 10 اسفند 92), paiize (یکشنبه 11 اسفند 92), reihane_b (یکشنبه 11 اسفند 92), فرشته مهربان (شنبه 10 اسفند 92), میشل (شنبه 10 اسفند 92)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 01 مرداد 95 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1392-10-10
    نوشته ها
    135
    امتیاز
    4,066
    سطح
    40
    Points: 4,066, Level: 40
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    305

    تشکرشده 145 در 59 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سلام خانم she.امیدوارم همیشه خوشحال و خوش بخت باشید

    یه سوال داشتم...
    من باشوهرم دررفتارش با خودم با بقیه و حتی رفتارش با خودش مشکل دارم.البته مدتیه درقبال رفتارهاش برای جلوگیری از غر زدن وایجاددعوا بیشتر سکوت میکنم.هرچند راضی نیستم.
    میخواستم بپرسم شما چطور با این مشکل که ته دلتون اجازه بدین شوهرتون هرجور میخواد رفتار کنه کنار اومدین؟

  4. کاربر روبرو از پست مفید yasna1990 تشکرکرده است .

    she (شنبه 10 اسفند 92)

  5. #23
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با دود بر بانو she گرامی

    با عرض پوزش بانو bahar1990 خواهشا در مورد مشکلتون تایپیک جداگانه باز کنین.

    فکر کنم بانو she بیشتر نیاز به همراهی و تشویق دارن توی مسیری که دارن طی میکنن.من یکی که خیلی از شخصیت ثابت قدم ایشون خوشم میاد.

    یه پیشنهاد به مدیران تالار میدونم خواسته زیادی هستش ولی ته دلم مونده یکجورایی میشه خواهشا بخاطر اینکه ایشون الگوی خوبی هستن باری بقیه چه زن و چه مرد توی تالار بعنوان تشویق ایشون رو بصورت افتخاری جزو مشترکین سایت کنین.

    پولش ارزش نداره میخواد بشه سالی چهل تومان که واقعا یه شلوار لی قیمتش بالاتره.ولی مثل کارت های هزار آفرین دوره دبستان.

  6. 3 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    paiize (یکشنبه 11 اسفند 92), reihane_b (یکشنبه 11 اسفند 92), she (شنبه 10 اسفند 92)

  7. #24
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    سلام دوستان. من چند بار نوشتم و نوشته ام پرید. این بود که فاصله افتاد.

    مرسی خانوم فرشته ی مهربون که بهم سر میزنی.

    مرسی آقای خاله قزی، از حس خوبت.


    نقل قول نوشته اصلی توسط bahar1990 نمایش پست ها

    یه سوال داشتم...
    من باشوهرم دررفتارش با خودم با بقیه و حتی رفتارش با خودش مشکل دارم.البته مدتیه درقبال رفتارهاش برای جلوگیری از غر زدن وایجاددعوا بیشتر سکوت میکنم.هرچند راضی نیستم.
    میخواستم بپرسم شما چطور با این مشکل که ته دلتون اجازه بدین شوهرتون هرجور میخواد رفتار کنه کنار اومدین؟
    سلام بهار جان.
    اینطوری نیست که همسرم هر کاری کنه من راضی باشم که! هیچ وقت هم اینطوری نخواهد شد. اما غر زدن، دعوا و بحث که میشه پرخاشگری رو کنار گذاشتم. سکوت و رضایت ظاهری و تحمل رو هم که میشه انفعال دارم مدیریت می کنم.

    - - - Updated - - -

    جراتمند رفتار کردن احتیاج به تمرکز و دقت داره. باید همیشه حواست جمع باشه . حداقل تا زمانی که داری تمرین می کنی.

    مثل دوچرخه سواری میمونه. تا یاد نگرفتی باید خیلی مواظب باشی که نیوفتی.

    و من تمرکز و حواس جمع بودنم کمه. دیر می فهمم که چی شد و باید چی می گفتم و چیکار می کردم.

    الان در دوران عشقولانگی هستم. زیاد وقت ندارم. چون عید نزدیکه و رفت و آمدها ممکنه دوباره تنش ایجاد کنه. باید یه دستاورد درست و حسابی از این موقعیت داشته باشم.

    ***********

    بهار جان تاپیک مشاوره آقای sci رو با من بخون. و از روی اون تمرین کن. تنها راه اینه که خودمون تغییر کنیم و درست رفتار کنیم. تاثیرش روی همسرامون فوق العاده است!

  8. 7 کاربر از پست مفید she تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92), paiize (یکشنبه 11 اسفند 92), reihane_b (یکشنبه 11 اسفند 92), واحد (یکشنبه 24 فروردین 93), yasna1990 (سه شنبه 20 اسفند 92), zendegiye movafagh (یکشنبه 11 اسفند 92), بابک 1369 (شنبه 24 اسفند 92)

  9. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 شهریور 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1391-12-10
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    4,080
    سطح
    40
    Points: 4,080, Level: 40
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    161

    تشکرشده 167 در 67 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست خوبم
    نمیدونی چقدر خوشحال شدم که دیدم برگشتی، اون هم با دست پر

    خیلی برات خوشحالم و از حس خوبت منم حس خوبی گرفتم

    تو که رفتی منم دیگه نیومدم (هنوز این حس وابستگی رو دارم)
    من دارم تمرین میکنم ولی نه با مداومت تو
    هر وقت کارو خراب کردم تازه یادم میاد که جرات مندی چی بود و چطور بود

    دقیقا منم سعی کردم خوش اخلاق تر باشم و کمتر غر بزنم ولی موفقیتم به اندازه شما نبود

    موفق باشی عزیز دلم

  10. 4 کاربر از پست مفید setayesh92 تشکرکرده اند .

    heaven65 (سه شنبه 13 اسفند 92), khaleghezey (دوشنبه 12 اسفند 92), she (دوشنبه 12 اسفند 92), واحد (یکشنبه 24 فروردین 93)

  11. #26
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    سلام ستایش جان ، من هم از دیدنت خیلی خوشحال شدم. کاش باز هم گاهی بیای و بنویسی.


    مردها خیلی بیشتر از اونکه ما فکر می کنیم احساسی هستند. همسر من خیلی آسیب پذیره. خیلی هم تاثیرپذیر.

    کم حرف و خودداره و در مواقع معمولی متوجه نمیشم چون احساسش رو بهم نمیگه.

    با این کشف جدیدم نمی دونم چطوری باید برخورد کنم!

    باید خیلی بیشتر مواظب رفتار و حرف هام باشم. خدایا !

    وقتی از شیرینی هایی که برای مدیرمون آورده بودند و بهمون داد تعریف می کردم، گفت از شیرینی هایی که من برات میگیرم بهتر بود؟

    قیافه اش شبیه بچه ها شده بود که مامانشون اونا رو با یه پسربچه ی دیگه مقایسه کرده و ممکنه ستاره بهشون نده! حتی در این سطح نازل هم آسیب پذیره !

    بگو من در نظرت بهترم!


    اصلن برای مردها خوب بودن کافی نیست! اون ها احتیاج دارند بهتر باشند!

    در زمانی که رابطه مون در یه حالت دوستانه و صمیمی هست، بیشتر میتونم بشناسمش. کمی سپرهای دفاعیش رو کنار میذاره. فقط کمی. در این شرایط بسیار هم تاثیر پذیر میشه ازم.

    حالا من باید چی کار کنم؟ الان که تونستم به این نقطه برسم، چطوری تعادل رو حفظ کنم؟ چطوری نتیجه بگیرم؟ ببینید الان وقت کاشته، که بعدن توی مشکلات و سختی ها و یا تصمیم گیری ها و.... بتونم برداشت کنم !

    اون داره میگه یادم بده ! من چی می خوام یادش بدم؟ دیشب شام درست کرده بود... به خاطر خودش. چون سرما خورده بود. منتها قضیه به این سادگی هم نیست. من به اینجا رسوندمش...

    بیشتر باید حواسم رو جمع کنم. بیشتر باید مواظب باشم. خودم رو کنترل کنم.

    مادرم داره میاد پیشمون دو سه روز (هفته ی آینده)
    تولد شوهرم نزدیکه (دو هفته ی آینده)
    عید نزدیکه ...

    - - - Updated - - -

    1. یه نکته ی مهم یادم اومد : نظم.

    شوهر من بی نظمه. من هم معمولی. باید روی چندتا قضیه ی منظم بودن کار کنم.

    بردن آشغال ها به موقع // شستن سر به موقع (نه آخر شب که من خوابیدم و بعدش سشوار میزنه!) // خوابیدن به موقع // تمیز و مرتب تر بودن // نظم ...

    - - - Updated - - -

    2. یه چیز دیگه اینکه سر کار بهم زنگ بزنه ...

    3. مهربون تر صدام کنه .. جان و عزیزم و اینا.

    4. پیش مامان باید ازش تعریف کنم ؟ با توجه به دعوایی که جلوی اونا داشتیم؟


    نکنه همه چی یه طرفه است؟ چون من خوبم اونم خوبه؟ نکنه دارم خودم رو گول میزنم ؟

    آقای توجیه توی یکی از تاپیک ها گفته بود رابطه ی جنسی و معمولی بودن همه چیز نشوندهنده ی دوست داشتن نیست ... نشون دهنده ی هیچی نیست...
    ویرایش توسط she : سه شنبه 13 اسفند 92 در ساعت 10:57

  12. کاربر روبرو از پست مفید she تشکرکرده است .

    واحد (یکشنبه 24 فروردین 93)

  13. #27
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو she

    در مورد شیرینی احتمالا منم بودم همسرم میگفت همینجوری جوابش رو میدادم.کلا مردا حسودن یکم باید حواست رو جمع کنی.البته یکچیزم هستا شما و همسر خودم چون همش قربون صدقه میرین ماها دوس داریم یکم خودمون رو لوس کنیم.

    گذشته هرچی بود تموم شده حالا که پسر خوبی شده بهش جایزه بده

    در مورد رابطه جنسی بانو she منظور توجیح عزیز توی دوران عقد و نامزدیه واسه یه مشکل خاص یکی از کاربرا چون میگفتش شوهرش ازش خوشش نمیاد از هیکلش. وگرنه کلا وقتی علاقه باشه بین دوطرف بنظر من توی رابطه جنسی کاملا مشخص میشه.

    در مورد نظم چون منم مثل آقاتم خیلی سخت نگیر ولی شلم نگیر.کلا خیلی هم دوس نداریم منظم باشیم یکم سخته

    2.زنگ و پیامک خوبه ها ولی میتونی بهش یاد بدی مثلا بهش پیامک بده خوبی شوووهری خوشگل چیکار میکنی و سعی کن یکم سوالی باشه ولی جوابش کوتاه باشه که ترغیب بشه جواب بده

    3.اینو دیگه بایست یه کاری کنی وقتی با جان و عزیزم صدات میکنه با لبخند بیشتر و مهربونی بیشتری برو پیشش و بهش جایزه بده مخصوصا خوردنی.یا آمار بده مثلا به دوستت اومد خونتون وقتی شوووهرت اینجوری صدات کرد.بهت بگه بابا خوشبحالت شوهرت چقدی خوب صدات میکنه.ولی کلا جلوی دیگران عزیزم گفتن یکم چندش آوره(البته نظر منه ها)همون خانم بهتر میپسندم من.واسه ما مردا خانوم یا همسری میگیم همون حکم عزیزم رو داره

    طول میکشه شما خمیر مایت درسته و پیش ضمینه خبو بودن رو داری ایشون یکم سختشه صبور باشی درست میشه ماشالله شما هم که کارت درسته

    کلا یادت باشه دفعه بعدی مثل شیرینی پیش اومد تندی پشتش بگو ولی بپای خوشمزگی شیرینی هایی که تو میخری نبود از کجا میخری کلک اینقدی خوشمزست بگو به دوستامم بگم.
    اینو میگفتیا همون جا واست بندری میرقصید
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  14. 4 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    heaven65 (سه شنبه 20 اسفند 92), paiize (چهارشنبه 21 اسفند 92), she (سه شنبه 13 اسفند 92), واحد (یکشنبه 24 فروردین 93)

  15. #28
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    باز هم ماجرای سفره هفت سین و رفتن به شهرستان...

    احساس می کنم تلاش هام بی فایده بوده.

    باز هم این که من مرد هستم و تو باید پشت سر من بیای.

    باز هم گریه و شب نخوابی.

    زور نمیگه. آخرش می مونه اما خون به چگرم میکنه.

    و من هنوز هم جراتمند نیستم. چون وقتی قهر کرد رفتم پیشش خوابیدم. آقای sci باید معمولی رفتار کنم تا یاد بگیره درست حرفش رو بزنه. اما من طاقت نیاوردم و رفتم سراغش.

    میگه مادر من عیدها پیش مادرشوهرشه. من نمی فهمم ما چهارساله دیگه امسال... ندیدم مادرش پاشو خونه ی مادرشوهر بذاره والا. مثل کارد و پنیرن. ولی شوهرم نمی بینه فقط حرفای مادرش رو می شنوه.

    من چیزی نگفتم. بیشتر سکوت کردم و آروم گریه کردم...

    لعنتی.

    صبح بوسم کرد و رفت. نمی فهمه که ازش متنفر میشم این همه نفرت رو که به وجود میاره یعنی نمی بینه؟

  16. 4 کاربر از پست مفید she تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 20 اسفند 92), paiize (چهارشنبه 21 اسفند 92), terme00 (سه شنبه 20 اسفند 92), واحد (یکشنبه 24 فروردین 93)

  17. #29
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو she

    بقول آبجیم چیزی رو که نمیتونی تغییرش بدی پس قبولش کن و بپذیرش با حرص خوردن و غصه خوردن چیزی عوض میشه بجز اینکه خودت اذیت میشی.

    مگه چند روز میخواین اونجا بمونین؟
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  18. 2 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    paiize (چهارشنبه 21 اسفند 92), واحد (یکشنبه 24 فروردین 93)

  19. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 95 [ 05:25]
    تاریخ عضویت
    1392-2-15
    نوشته ها
    229
    امتیاز
    4,356
    سطح
    42
    Points: 4,356, Level: 42
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    321

    تشکرشده 247 در 117 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    36
    Array
    سلام دوست عزیز .یه زمانی برای منم این مسائل یه معضل بزرگ بود اما حالا با اونا کنار میام .مثل :شب اول عید سیزده به در شب یلدا و... .اما عزیزم یه شب که هزار شب نمیشه ما مجبوریم که با یه سری از مسائل کنار بیام . مگه چه فرقی می کنه سال تحویل کجا باشی ؟می دونم شما هم مثل هر زن دیگه ای دوست داری در مورد یهسری مسائل مستقل عمل کنی یا کنار خانوادت باشی .اما عزیزم تا یه سری حساسیت ها کم نشه چیزی تغییر نمی کنه هم چیز رو به زمان بسپار.
    نذار همسرت از اشتیاق و اکراهت و حرف دلت با خبر بشه .
    برات ارزوی یه سال خوب رو دارم.

    - - - Updated - - -

    سلام دوست عزیز .یه زمانی برای منم این مسائل یه معضل بزرگ بود اما حالا با اونا کنار میام .مثل :شب اول عید سیزده به در شب یلدا و... .اما عزیزم یه شب که هزار شب نمیشه ما مجبوریم که با یه سری از

    مسائل کنار بیام . مگه چه فرقی می کنه سال تحویل کجا باشی ؟می دونم شما هم مثل هر زن دیگه ای دوست داری در مورد یهسری مسائل مستقل عمل کنی یا کنار خانوادت باشی .اما عزیزم تا یه سری

    حساسیت ها کم نشه چیزی تغییر نمی کنه هم چیز رو به زمان بسپار.

    نذار همسرت از اشتیاق و اکراهت و حرف دلت با خبر بشه .

    برات ارزوی یه سال خوب رو دارم.

  20. 2 کاربر از پست مفید heaven65 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 20 اسفند 92), paiize (چهارشنبه 21 اسفند 92)


 
صفحه 3 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.