ممنونم از راهنماییهاتون،
یعنی بدون اینکه حرفاشو بشنوم تموم کنم بره ؟ اگه ابراز پشیمونی کرد و گفت میذاره کنار چی ؟ بذاره کنار هم دروغ گفتنشو چکار کنم ؟ :((
آخه با این وضعیتی که من دارم بعدا اگه تنها موندم پشیمون نشم که کاش میبخشیدمش ؟ نمیخوام شما رو ناامید کنم به خدا، فقط دارم فکر میکنم و تصمیم میگیرم
یعنی با خواهرش هم صحبت نکنم ؟ میخوام بدونم چی میگه خب. حداقل برای اونا روشن بشه که من کاری نکردم و مقصر پسرشون بوده.









علاقه مندی ها (Bookmarks)