سلام
چه بعضی مشکلات جواب ساده ای داره ! جناب بهار پنج هزار و پنج میلادی ! من جای شما باشم توی رابطه سه نفره ای که یک نفر دیگه همجنس من باشه( مثلا یک خانم همزمان عاشق دو پسر باشه) وارد نمیشم چه برسه به این استاد گرانقدر که n+1 رابطه مشابه رابطه با شما داره ..
جناب ابی بیکران 19 شدین ، مرز رو اینطوری مینویسن ! اهان منظورتون حد و مرض و غرض بود؟![]()
کلا این تاپیک رفته تو فاز مسیج شناسی![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)