سلام بهار خانم 
خیلی از اساتید هستن که تو دانشگاه رفتارشون کاملا محترمانس و این دلیل بر خوب بودن افراد نیست، ولی به نظر من استادی که به دانشجوی دختر زل بزنه و وقتی دختر سرشو بالا اورد لبخند بزنه اصلا رفتاری محترمانه تلقی نمیشه یا مثلا با شوخ طبعی جواب پیامک بده !
اصلا قصد جسارت به این اقا رو ندارم، به طور کلی عرض میکنم، گاهی افراد هستن با چنین رفتارهایی یه دختر رو وابسته خودشون میکنن فقط واسه دوستی کوتاه مدت که قطعا شما چنین فردی نیستید .
اگر این اقا قصد ازدواج با شما رو داشته باشه قطعا به طور مستقیم میگه.
ولی اگر هم خواستی بگی باید با استادی که سن زیادی داره مطرح کنی و ایشون به این اقا بگن چنین قصدی دارن یا نه.
که به نظر من کار اشتباهی هست .
خودت رو درگیر نکن ممکنه ضربه بخوری .
قدرتِ کلماتت را بالا ببر نه صدایت را؛
این باران است که باعث رشد گلها میشود نه رعد و برق !!
علاقه مندی ها (Bookmarks)