صبوری جان بهم بگو چیکار کنم؟من باید برم خونه الان دفتر کارم هستم.
- - - Updated - - -
من اصلا احساساتی نیستم این کیس مناسبی بود باشه همینی که گفتی انجام میدم بهش اس نمیدم.مرسی عزیز به خاطر راهنمایی هات و ممنونم.
تشکرشده 8 در 3 پست
صبوری جان بهم بگو چیکار کنم؟من باید برم خونه الان دفتر کارم هستم.
- - - Updated - - -
من اصلا احساساتی نیستم این کیس مناسبی بود باشه همینی که گفتی انجام میدم بهش اس نمیدم.مرسی عزیز به خاطر راهنمایی هات و ممنونم.
مصباح الهدی (چهارشنبه 16 بهمن 92), دختر بیخیال (چهارشنبه 16 بهمن 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)